کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دل‌های جوانان منطقه مجذوب انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس , 19 خرداد 1398 ساعت 15:26

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با بیان اینکه شاهد شکل گیری فضای مقاومت در معادلات بین المللی هستیم گفت: انقلاب برای دنیا حرف برای گفتن دارد و دل‌های جوانان منطقه مجذوب عشق انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شده است.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام حیدر مصلحی ظهر امروز در همایش ملی پرچمداران انقلاب در سالن همایش‌های غدیر با اشاره به نقش روحانیت در انقلاب اظهار کرد: یکی از هنرهای بزرگ امام خمینی(ره) در معماری انقلاب اسلامی این بود که پرچمداری نهضت را به دست روحانیت داد و مقام معظم رهبری هم در بیانیه گام دوم خود به این مساله پرداختند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس ادامه داد: مدیریت حوزه‌های علمیه همراهی خوبی در زمینه پرداختن به نقش روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشته است.

مصلحی افزود: روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس نقش فرماندهی، حفظ عقبه اعتقادی و جنگ روانی و نیز تبیین مسیر نهضت انقلاب و دفاع مقدس را داشته است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی برای جهان اسلام و جهان بشریت الگوهایی را در زمینه مقاومت و ایستادگی ارائه داده است و برای تبیین الگوها فراخوان مقاله در سطح بین المللی خواهیم داد.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس افزود: در دوران دفاع مقدس بودجه ای که برای جنگ صرف می‌شد، بین 13 تا 17 درصد بودجه کشور بود، اما امام خمینی(ره) با به میدان آوردن مردم در تمام ابعاد نظامی، اجتماعی و اقتصادی، عقبه مستحکمی برای جبهه‌ها تشکیل داد که بارزترین تفاوت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌ها بود.

مصلحی با اشاره به فتنه 88 اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب این فتنه را پیش بینی کرده بودند، همان گونه که اکنون پیش بینی کردند که اسرائیل 25 سال دیگر را نمی‌بیند و این پیشگویی الهی است.

وی ادامه داد: نمی‌توان برای آینده بدون توجه به گذشته برنامه ریزی کرد، در بخش‌های زیادی از همه به تاریخ انبیا اشاره شده است و در مسیر ادامه انقلاب باید تجربیات را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس افزود: استکبار جهانی تاریخ برای انقلاب اسلامی نوشته است و به دنبال این است که آثار چاپ شده در این زمینه را وارد کشور کند.

مصلحی با اشاره به معادلات بین المللی اظهار کرد: امروز شاهد شکل گیری فضای مقاومت در معادلات بین المللی هستیم، انقلاب برای دنیا حرف برای گفتن دارد و دل‌های جوانان منطقه مجذوب عشق انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شده است.

وی ادامه داد: هدف امام خمینی از انقلاب اسلامی حاکمیت اسلام، بیداری در دنیای اسلام و زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 78535

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/78535/دل-های-جوانان-منطقه-مجذوب-انقلاب-اسلامی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir