دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 78568
منبع : خبرگزاری فارس

جدال قمي‌ها با مقاومت در گام نخست از لیگ برتر فوتسال

قم نيوز : نماینده فوتسال استان قم در گام نخست از دوره جديد بازي‌هاي ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي ايران برابر تيم مقاومت البرز صف‌آرايي مي‌كند.
جدال قمي‌ها با مقاومت در گام نخست از لیگ برتر فوتسال
جدال قمي‌ها با مقاومت در گام نخست از لیگ برتر فوتسال
به گزارش قم نیوز فصل جدید رقابت‌های فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در سال 1398 در واقع بیست و یکمین دوره این لیگ است که از سیزدهم تیر ماه رسما آغاز می‌شود و نماینده فوتسال قم یعنی تیم سوهان محمد سیما در گام نخست تیم مقاومت البرز صف‌آرایی می‌کند.

در واقع پس از نام‌های متنوعی که نماینده فوتسال قم در ادوار گذشته لیگ برتر نظیر فراز، ارم‌کیش، کیش‌ایر، صبای قم، ماهان‌تندیس، یاسین‌پیشرو و آتلیه‌طهران تجربه کرده، امسال دومین دوره متوالی است که از قم تیم سوهان محمد سیما در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتسال ایران حاضر می‌شود.

در شرایطی که فصل گذشته هدایت نماینده فوتسال قم بر عهده حسین صبوری بود، اما تغییرات اساسی در این تیم سبب شده چهره باسابقه‌ای همچون سیدمهدی غیاثی در راس کادر فنی قرار بگیرد، ضمن اینکه بعد از ماهان‌تندیس سال 1392 بار دیگر قمی‌ها شاهد حضور همزمان سیدوحید غیاثی و محسن حسن‌زاده در کنار یکدیگر هستند و البته رسول قلی‌زاده همچنان مدیرعامل تیم است.

تحولات در رأس کادر فنی تیم فوتسال محمد سیمای قم، تنها تغییر در این تیم نسبت به فصل گذشته نیست زیرا برخی بازیکنان نماینده قم رسما از این تیم جدا شده و به سایر تیم‌ها رفته‌اند، مثلا علیرضا وفایی ستاره این تیم به مس سونگون قهرمان دو دوره اخیر لیگ برتر و قهرمان باشگاه‌های آسیا رفته است.

سوهان محمد سیما نسبت به فصل گذشته در ترکیب نفرات خود تغییراتی ایجاده کرده به طوری که دیگر خبری از جادوگر آسیا یعنی علیرضا وفایی در این تیم نیست، اما خبرها حکایت از بازگشت احتمالی علی‌اصغر حسن‌زاده به نماینده قم دارد، خبری که با توجه به پایان بازی‌های این ستاره فوتسال قم در لیگ چین محتمل به نظر می‌رسد.

در هر حال با این اوصاف قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در شهر ساری انجام شد و با توجه به برنامه 13 هفته نیم‌فصل نخست جام بیست و یکم، تیم سوهان محمد سیمای قم باید در نخستین هفته لیگ جدید روز چهاردهم تیر ماه در میهمانی تیم فوتسال مقاومت البرز به میدان برود.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdcdjk05.yt0j96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما