کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ملي‌پوش تنيس قم قهرمان ايران شد

خبرگزاری فارس , 20 خرداد 1398 ساعت 15:45

ملي‌پوش تنيس استان قم با تداوم روند پيشرفت و موفقيت‌هاي خود به مقام نخست و عنوان قهرماني پيكارهاي جايزه بزرگ تنيس ايران دست يافت.


به گزارش قم نیوز امیرحسین بادی یکی از تنیسورهای جوان و آینده‌دار استان قم است که از رده‌های سنی پایه در سطح اول تنیس ایران حضور دارد و افتخارات زیادی از میادین داخلی و بین‌المللی این رشته کسب کرده و هم اکنون تنها ملی‌پوش تنیس قم در تیم ملی بزرگسالان ایران محسوب می‌شود.

مهمترین افتخاری که این تنیسور مستعد نصیب تنیس و ورزش قم کرد، کسب سهمیه بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی بود که برای نخستین‌بار در تاریخ ورزش قم رقم خورد، ضمن اینکه بادی نخستین تنیسور قمی است که در ترکیب تیم ملی بزرگسالان ایران حضور در بازی‌های دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه را تجربه کرده است.

حالا امیرحسین بادی با کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت‌های جایزه بزرگ تنیس ایران یک افتخار دیگر برای خود و خانواده تنیس قم رقم زده است، مسابقاتی که طبق برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس به میزبانی اصفهان به انجام رسید و بادی در دیدار نهایی آن مقتدرانه پیروز شد تا روی سکوی قهرمانی بایستد.

در مسابقه نهایی این دوره از پیکارها، امیرحسین بادی ملی‌پوش تنیس قم برابر معین محمدی به میدان رفت و شکست حریف خود قهرمان شد، ضمن اینکه محمدی در جایگاه دوم قرار گرفت و محمد کارگران و سینا مقیمی که که بازنده‌های نیمه نهایی بودند در نهایت مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.

این دوره از رقابت‌ها به مدت 10 روز در اصفهان به انجام رسید و مراسم پایانی آن با حضور مسوولان فدراسیون برای اهداء جوایز نفرات برتر برگزار شد، مسابقاتی که در آن 115 تنیسور از استان‌های مازندران، تهران، البرز، اصفهان، یزد، آذربایجان‌غربی، قزوین، یزد، خراسان‌رضوی، قم، خوزستان و فارس رقابت کردند و سرداوری آن را مسیح صلاح داور نشان سفید کشورمان عهده‌دار بود.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 78576

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/78576/ملي-پوش-تنيس-قم-قهرمان-ايران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir