کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رقابت قمي‌ها با سلاح‌هاي بادي / 2 انتصاب در تيراندازي قم

خبرگزاری فارس , 21 خرداد 1398 ساعت 10:00

تيراندازان استان قم روزهاي پاياني هفته جاري در دو رشته تفنگ و تپانچه بادي با رقباي شركت كننده در پيكارهاي آزاد سلاح‌هاي بادي ايران به رقابت مي‌پردازند.


به گزارش قم نیوز بعد از برگزاری رقابت‌های جام حذفی تیراندازی قم که طبق برنامه‌ریزی هیات تیراندازی استان قم در هر دو رشته تفنگ و تپانچه بادی در سالن شهید زین‌الدین منطقه نوبهار به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت، تیراندازان قم آماده حضور موفق در مسابقات آزاد سلاح‌های بادی ایران می‌شوند.

این در شرایطی است که مسابقات مرحله دوم تیراندازان آزاد سلاح‌های بادی کشور در بخش مردان از 23 خرداد ماه به میزبانی سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود و تیراندازان قم در جمع 190 تیرانداز حاضر در این مرحله، در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حریفان مسابقه می‌دهند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تیراندازی، این مسابقات روز پنجشنبه 23 خرداد ماه از ساعت 9 صبح در رشته تپانچه شروع می‌شود و تیراندازان رشته تفنگ نیز روز جمعه با یکدیگر رقابت می‌کنند، ضمن اینکه در پایان این هر فینال این مرحله از رقابت‌ها به نفرات اول تا سوم حکم اهداء می‌شود.

 
تشکیل اردوی استعدادیابی تیراندازی در قم

شکل‌گیری اردوی استعدادیابی تیراندازی در قم اقدام جدیدی است هیات تیراندازی قم برای پشتوانه‌سازی این رشته انجام داده و طبق برنامه، نخستین مرحله اردوی استعدادیابی به منظور شناسایی تیراندازان مستعد و تشکیل تیم نوجوانان هیات برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور با حضور 27 علاقمند به این رشته در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

در پایان این مرحله از اردو، تعداد هفت نفر از تیراندازان مستعد برای شرکت در تمرینات تیم منتخب هیات تیراندازی قم برگزیده شدند و به مدت یک ماه زیر نظر مربیان شاخص این رشته به تمرین خواهند پرداخت، ضمن اینکه مرحله دوم اردوی استعدادیابی تیراندازی قم از این هفته آغاز می‌شود.

 
صباغی مسوول جدید کمیته همگانی تیراندازی قم

خبر دیگر از تیراندازی قم به انتصاب مسوول جدید کمیته همگانی این هیات ورزشی اختصاص دارد، در این راستا به پیشنهاد نایب‌رئیس هیات تیراندازی استان قم و حکم رسمی حسین مهره‌ساز رئیس این هیات، خانم نرجس صباغی به عنوان مسئول کمیته همگانی هیأت تیراندازی قم منصوب شد و فعالیت خود را آغاز کرد.


آغاز تحول در تیراندازی به اهداف پروازی و میدانی

همچنین هیأت تیراندازی استان قم مسئول جدید برگزاری مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی و میدانی این هیات را معرفی کرد، بر این اساس ایمان بابائیان در هیات تیراندازی قم مسوولیت گرفت تا با بهره‌گیری از سابقه موفق فعالیت خود در هیات ورزش‌های همگانی استان قم، زمینه‌ساز تحول در بخش همگانی تیراندازی شود.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 78597

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/78597/رقابت-قمي-ها-سلاح-هاي-بادي-2-انتصاب-تيراندازي-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir