سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 78610
منبع : خبرگزاری فارس

سفر فوتساليست‌هاي قم به اردوي آماده‌سازي در بروجن

قم نيوز : اردوي آماده‌سازي تيم فوتسال سوهان محمد سيماي قم براي حضور موفق در بيست و يكمين دوره ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور آغاز شد.‌
سفر فوتساليست‌هاي قم به اردوي آماده‌سازي در بروجن
سفر فوتساليست‌هاي قم به اردوي آماده‌سازي در بروجن
به گزارش قم نیوز در شرایطی که فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز سیزدهم تیر‌ماه آغاز می‌شود و نماینده فوتسال قم روز چهاردهم تیر در نخستین مسابقه خود از بیست و یکمین دوره این بازی‌ها در میهمانی تیم مقاومت البرز به میدان می‌رود، این تیم از اردیبهشت ماه تمرینات خود را آغاز کرده است.

فوتسالیست‌های تیم سوهان محمد سیمای قم یک ماه بعد از شروع تمرینات خود که بیشتر به بدن‌سازی اختصاص داشت، حالا به منظور هماهنگی بیشتر و انجام امور تاکتیکی به اردوی آماده‌سازی رفته‌اند تا بهترین شرایط را برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر در سال 1398 به دست بیاورند.

 

5 روز تمرین شاگردان غیاثی در راه لیگ بیست و یکم

23 روز به آغاز بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باقی مانده است و در این فرصت تیمی که هدایت آن را فوتسالیست و فوتبالیست مطرح قم یعنی سیدمهدی غیاثی بر عهده دارد راهی استان چهار محال و بختیاری و شهرستان بروجن شده تا با بهترین شرایط وارد لیگ جدید شود.

اردوی آماده‌سازی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم به مدت پنج روز در بروجن ادامه دارد و ‌بازیکنان در دو نوبت صبح و عصر به مرور برنامه‌های آماده‌سازی این تیم می‌پردازند تا برای 26 هفته مسابقات بیست و یکمین دوره لیگ برتر و همچنین دیدارهای مرحله پلی‌آف این فصل آماده شوند.

 

ارژن فارس نخستین میهمانی سوهانی‌ها

در کنار سیدمهدی غیاثی سرمربی جدید این تیم، برای فصل جدید لیگ برتر سیدوحید غیاثی و محسن حسن‌زاده که زمانی در تیم ماهان‌تندیس قم نیز همکار یکدیگر بودند، دیگر همکاران سرمربی هستند و این تیم با حفظ مهره‌های کلیدی فصل گذشته و جذب چند بازیکن جدید به دنبال نخستین قهرمانی در لیگ برتر است.

برنامه بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با قرعه‌کشی این دوره در ساری مشخص شده و بر اساس این برنامه، تیم فوتسال محمد سیمای قم بعد از جدال با مقاومت البرز در نخستین هفته بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، در هفته دوم میزبان تیم لبنیات ارژن فارس خواهد بود.

سیدمهدی غیاثی سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در گفت‌وگو با فارس تصریح کرد: آماده‌سازی تیم ما در مقایسه با فصول گذشته به موقع آغاز شد و امیدواریم با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان، هیات فوتبال و مسئولان فوتسال‌دوست استان قم، تیم محمد سیما با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه در لیگ جدید تیمی موفق باشد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbg0bz.rhbw8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما