سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب : 78617
منبع : خبرگزاری فارس

شاهرخ‌خان و جواهر كشتي قم در اردوي تيم ملي

قم نيوز : كادر فني تيم ملي كشتي فرنگي رده سني نوجوانان ايران چهره‌هاي شاخص كشتي قم را براي اعزام‌هاي رقابت‌هاي اين تيم به اردوي آماده‌سازي دعوت كرد.
شاهرخ‌خان و جواهر كشتي قم در اردوي تيم ملي
شاهرخ‌خان و جواهر كشتي قم در اردوي تيم ملي
به گزارش قم نیوز تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان که پیکارهای قهرمانی آسیا و مسابقات 2019 قهرمانی جهان را پیش‌رو دارد، این روزها زیر نظر کادر فنی خود به سرمربیگری ملی‌پوش اسبق کشورمان یعنی فرشاد علیزاده با جدّیت مشغول تمرینات آماده‌سازی است.

این تیم در حالی به تمرین و برنامه‌های آماده‌سازی می‌پردازد که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون جهانی کشتی، امسال رقابت‌های نوجوانان قهرمانی جهان به میزبانی شهر صوفیه بلغارستان برگزار می‌شود، ضمن اینکه شهر بوداپست مجارستان کاندیدای میزبانی این مسابقات در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ میلادی شده است.

همچنین رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی 2019 نوجوانان قهرمانی آسیا روزهای سیزدهم تا شانزدهم تیر ماه به میزبانی شهر نورسلطان قزاقستان برگزار می‌شود و تیم‌های نوجوانان ایران نیز تا زمان اعزام به این مسابقات که حدود یک ماه دیگر است، تمرینات خود را در خانه کشتی تهران پیگیری می‌کنند.

 

فرنگی‌کاران قم در اوزان 45، 60 و 110 کیلوگرم تیم ملی

اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان هم اکنون در تهران جریان دارد و ملی‌پوشان اوزان 45، 48، 51، 55، 60، 65، 71، 80، 92 و 110 کیلوگرم تا سی‌ام خردادماه در خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران تمرین می‌کنند، در حالی که سه ملی‌پوش کشتی قم در اوزان 45، 60 و 110 کیلوگرم این اردو حضور دارند.

در وزن 45 کیلوگرم این اردو محمدمهدی جواهری، وزن 60 کیلوگرم امیر عبدی و در وزن 110 کیلوگرم شاهرخ میکائیلی نماینده‌های کشتی قم در این اردو هستند، در شرایطی که سیدموسی طباطبایی مربی شاخص کشتی قم و چهره با سابقه این رشته نیز مسوولیت سرپرستی تیم ملی را عهده‌دار است.

ملی‌پوشان کشتی فرنگی قم در حالی به اردو رفته‌اند که جواهری در وزن 45 کیلوگرم برای رسیدن به دوبنده تیم ملی باید با مهدی احدی‌زناب از گیلان و رامین احمدی از خوزستان رقابت کند، عبدی در وزن 60 کیلوگرم سیددانیال سهرابی و ایمان محمدی از خوزستان به همراه امیرحسین زرّین‌کمر از مازندران را پیش‌رو دارد و شاهرخ میکائیلی نیز در وزن 110 کیلوگرم باید از سد عرفان نجفی از تهران و هادی شکری از مازندران بگذرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciyqay.t1avz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما