کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهره‌مندی 90 هزار نفر قمی از بیمه آتیه‌سازان

خبرگزاری فارس , 21 خرداد 1398 ساعت 17:38

مدیر شعبه قم آتیه‌سازان حافظ گفت: 90 هزار نفر از مردم استان قم از خدمات شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ وابسته به بیمه سلامت کشور استفاده می‌کنند.


به گزارش قم نیوز محمد آذری طی نشست خبری با اصحاب رسانه که ظهر امروز در سالن جلسات اداره‌کل بیمه سلامت استان قم برگزار شد، با بیان اینکه 90 هزار نفر از مردم استان قم از خدمات شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ استفاده می‌کنند، اظهار کرد: این شرکت در سال 1380 زیر نظر سازمان بیمه سلامت کشور تشکیل شد و با هدف ارتقا و رشد سلامت جامعه و گسترش خدمات درمانی کار خود را دنبال کرده است.

وی اضافه کرد: شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ با استفاده از 39 شعبه استانی، هزار و 165 نمایندگی و چهار هزار و 954 مرکز و مؤسسه تشخیص درمانی، بیمارستان‌های خصوصی و دولتی و سایر مراکز خدمات پاراکلینیک به بیمه‌شدگان زیر پوشش ارائه خدمت انجام می‌دهد.

مدیر شعبه قم آتیه‌سازان حافظ خاطرنشان کرد:‌ این شعبه در سال 1382 تأسیس و در راستای ارائه خدمات به بیمه‌شدگان کار خود را شروع کرد که در حال حاضر به جز شعبه مرکزی قم سه شعبه نمایندگی ویژه دارد که از طریق چهار دفتر به بیمه‌شدگان ارائه خدمت دارند.

وی با بیان اینکه شاغلان آموزش و پرورش، بازنشستگان تأمین اجتماعی و بیمه سلامت کشوری افراد اصلی طرف قرار بیمه آتیه‌سازان حافظ هستند، مطرح کرد: بیمه‌شدگان به صورت آنلاین با داشتن مدارک مربوطه به این مراکز مراجعه و خدمات درمانی را دریافت می‌کنند؛ بیمه تکمیلی هزینه‌های مازاد بر بیمه‌های پایه است که به بیمه‌شدگان پرداخت می‌شود.

آذری ادامه داد: افراد زیر پوشش بیمه حافظ از طریق سامانه‌های ارتباطی درنظر گرفته شده می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را به مسؤولان مربوطه ارائه کنند تا موجب افزایش کیفیت خدمات شوند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 78620

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/78620/بهره-مندی-90-هزار-نفر-قمی-بیمه-آتیه-سازان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir