?>?> قم نیوز - افزایش انتشار کتب اسلامی برای کودکان مسلمان سیاه پوست در آمریکا - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افزایش انتشار کتب اسلامی برای کودکان مسلمان سیاه پوست در آمریکا

خبرگزاری حوزه نیوز , 21 خرداد 1398 ساعت 23:15

انتشارات متعدد اسلامی در ایالات متحده اخیرا دست به انتشار کتب دینی برای کودکان مسلمان سیاه پوست با شخصیت های اسلامی کرده اند تا آنان بتوانند خودشناسی داشته باشند.


به گزارش قم نیوز درحالی که بسیاری از والدین در خانواده های مسلمان در ایالات متحده تقاضای کتبی برای فرزندان خود هستند تا آن ها بتوانند همزادپنداری کنند، اخیرا نویسندگان مسلمان سیاه پوست در این کشور، به خلق کتب اسلامی متعددی برای کودکان مسلمان با شخصیت ها و خانواده های اسلامی دست زده اند.

دکتر کمبرلی هارپر و روبیان عبدالصمد، بنیانگذار انتشارات عمره درباره گسترش نگارش کتب اسلامی برای کودکان مسلمان آمریکایی- آفریقایی تبار این گونه توضیح دادند: هدف اصلی ما ایجاد تصاویر مثبتی از کودکان مسلمان آمریکایی- آفریقایی تبار در این کتاب ها و رسانه هاست. ما همچنین می خواهیم فرصتی را در اختیار آنان قرار دهیم تا در انجمن های آموزشی مشارکت داشته باشند و رشد شخصی شان را ارتقاء دهند.

نویسندگان مسلمان سیاه پوست همچنین به دنبال ایجاد فضاهایی برای نشان دادن ارتباط منحصر به فردشان با دین و سنت های ادبی آمریکایی- آفریایی و در ادامه بنای شبکه های حمایتی در این راستا است.

نیا دیکسون بنیانگذار موسسه «دختر سیاه مسلمان پرواز کن» در نشستی گفت: ما روایتگران غریبه قرن 21 هستیم. ما تجربه های شخصی حقیقی خودمان را به عنوان مسلمانان سیاه پوست به اشتراک می گذاریم و می گوییم.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 78632

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/78632/افزایش-انتشار-کتب-اسلامی-کودکان-مسلمان-سیاه-پوست-آمریکا

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir