چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 78635
منبع : خبرگزاری فارس

پراکندگی صنایع در حاشیه شهر قم مشکل آفرین است

قم نيوز : مديركل حفاظت محيط زيست استان قم گفت: پراکندگی صنایع در حاشیه شهر از مشکلات زیست محیطی قم است و وجود واحدهای صنعتی در داخل شهر زیبنده قم نیست.
پراکندگی صنایع در حاشیه شهر قم  مشکل آفرین است
پراکندگی صنایع در حاشیه شهر قم  مشکل آفرین است
به گزارش قم نیوز سید رضا موسوی مشکینی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به اقدامات کارگروه محیط زیست این ستاد اظهار کرد: مسائل محیط زیستی در این کارگره از اردیبهشت سال 95 تا اردیبهشت ماه سال جاری در 44 جلسه مطرح شد.

وی ادامه داد: 43 مورد تعیین تکلیف در خصوص پرونده‌های محیط زیستی در کارگروه محیط زیست استان قم صورت گرفت و 11 مورد نیز در این کارگروه در دست بررسی است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم افزود: صدور پروانه بهره برداری برای واحدهای کفش ماشینی فاقد پروانه واقع در خارج از شهرک صنعتی در استان صورت گرفت، یک قطعه زمین 96 هکتاری در شهرک صنعتی شکوهیه برای احداث واحدهای کفش و دمپایی در آن زمین پیش بینی شده است.

موسوی مشکینی با اشاره به مشکلات محیط زیستی شهر قم اظهارکرد: پراکندگی صنایع در حاشیه شهر از مشکلات زیست محیطی قم است و وجود واحدهای صنعتی در داخل شهر زیبنده قم نیست.

وی ادامه داد: در هنگام استفاده نیروگاه حرارتی شهر قم از سوخت مایع در فصل زمستان شاهد افزایش آلودگی هوا در شهر قم هستیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی تخصصی در شهر قم نداریم و ناهمگونی صنایع در داخل شهرک‌های صنعتی استان مشکلاتی را به وجود آورده است، همچنین باید بازبینی در آمایش صنایع در شهر قم صورت بگیرد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdciwqay.t1avp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما