کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری جلسات مربوط به بخش تولید در اولویت کار مدیران

خبرگزاری فارس , 22 خرداد 1398 ساعت 9:00

استاندار قم گفت: برگزاری جلسات مربوط به تولید در اولویت کار مدیریت استان قرار دارد و به هیچ وجه نباید این جلسات تعطیل شوند.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به اهمیت پرداختن به مسأله رونق تولید اظهار کرد: سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام رونق تولید نام گذاری شد و ایشان در مناسبت‌های مختلف به اهمیت رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار تاکید کردند.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات مربوط به تولید در اولویت کار مدیریت استان قرار دارد و به هیچ وجه نباید این جلسات تعطیل شوند، امسال برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری را در استان قم در دستور کار داریم.

استاندار قم افزود: برای اینکه بتوانیم موانع تولید را از بین ببریم، باید به کار کارشناسی اهمیت و بازدیدهای میدانی را انجام بدهیم، همچنین نظرات در این خصوص در جلسات باید به صورت صریح گفته شود.

سرمست شرایط کنونی را شرایط حساسی دانست و تصریح کرد: مسؤولیت مدیران در زمان کنونی سنگین است و آن‌ها باید کارهای خودشان را به صورت عملیاتی و نتیجه گرایانه دنبال کنند و این رویه در جلسات نیز دنبال شود.

وی ادامه داد: در جلسات استانیکیفیت را به جای کمیت  اهمیت خواهیم داد و در این جلسات به دنبال نتیجه گرفتن هستیم.

استاندار قم افزود: مدیران باید برای بیان عملکرد دستگاه اجرایی خود و نیز شنیدن انتقادهای منصفانه و غیرمنصفانه و حتی تخریب‌ها آماده باشند، توسعه استان هدف ما است.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 78636

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/78636/برگزاری-جلسات-مربوط-بخش-تولید-اولویت-کار-مدیران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir