چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 78636
منبع : خبرگزاری فارس

برگزاری جلسات مربوط به بخش تولید در اولویت کار مدیران

قم نيوز : استاندار قم گفت: برگزاری جلسات مربوط به تولید در اولویت کار مدیریت استان قرار دارد و به هیچ وجه نباید این جلسات تعطیل شوند.
برگزاری جلسات مربوط به بخش تولید در اولویت کار مدیران
برگزاری جلسات مربوط به بخش تولید در اولویت کار مدیران
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به اهمیت پرداختن به مسأله رونق تولید اظهار کرد: سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام رونق تولید نام گذاری شد و ایشان در مناسبت‌های مختلف به اهمیت رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار تاکید کردند.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات مربوط به تولید در اولویت کار مدیریت استان قرار دارد و به هیچ وجه نباید این جلسات تعطیل شوند، امسال برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری را در استان قم در دستور کار داریم.

استاندار قم افزود: برای اینکه بتوانیم موانع تولید را از بین ببریم، باید به کار کارشناسی اهمیت و بازدیدهای میدانی را انجام بدهیم، همچنین نظرات در این خصوص در جلسات باید به صورت صریح گفته شود.

سرمست شرایط کنونی را شرایط حساسی دانست و تصریح کرد: مسؤولیت مدیران در زمان کنونی سنگین است و آن‌ها باید کارهای خودشان را به صورت عملیاتی و نتیجه گرایانه دنبال کنند و این رویه در جلسات نیز دنبال شود.

وی ادامه داد: در جلسات استانیکیفیت را به جای کمیت  اهمیت خواهیم داد و در این جلسات به دنبال نتیجه گرفتن هستیم.

استاندار قم افزود: مدیران باید برای بیان عملکرد دستگاه اجرایی خود و نیز شنیدن انتقادهای منصفانه و غیرمنصفانه و حتی تخریب‌ها آماده باشند، توسعه استان هدف ما است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjmmea.uqeotzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما