کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تيراندازی یک قمی در ايتاليا

خبرگزاری فارس , 22 خرداد 1398 ساعت 13:10

تيرانداز مطرح و پرافتخار استان قم از سوي كادر فني تيم ملي تيراندازي دانشجويان ايران براي اعزام به رقابت‌هاي 2019 قهرماني جهان انتخاب شد.


به گزارش قم نیوز تیم ملی تیراندازی دانشجویان ایران در راه کسب آمادگی برای حضور موفق در مسابقات 2019 قهرمانی جهان تیر ماه تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را در تهران آغاز می‌کند و یکی از بهترین‌های چند سال اخیر تیراندازی قم نیز در اردوی این تیم حضور می‌یابد.

هادی غرباقی یکی از بهترین‌های تیراندازی استان قم و چهره‌های شاخص تفنگ بادی ایران است که در سال‌های اخیر با حضور در میادین مختلف داخلی نظیر لیگ، قهرمانی کشور، رنکینگ‌ها و چند میدان دیگر موفقیت‌های متعددی برای تیراندازی قم کسب کرده و سابقه عضویت تیم ملی کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی را نیز دارد.

غرباقی اکنون به اردوی آماده‌سازی تیم ملی تیراندازی دانشجویان ایران به منظور اعزام به سی‌امین دوره بازی‌های یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان در سال ۲۰۱۹ دعوت شده است، رقابت‌هایی که با سفر تیم ملی ایران به قاره اروپا در کشور ایتالیا با حضور چهره‌های شاخص دنیا برگزار می‌شود.

طبق اعلام فدراسیون تیراندازی، اعزام تیم ملی دانشجویان کشورمان به این پیکارها روز دوازدهم تیر ماه انجام می‌شود و این تیم تا 23 تیر در شهر ناپل ایتالیا با حریفان خود رقابت می‌کند، در شرایطی که کادر فنی تیم ملی دانشجویان اردوی این تیم را از امروز تا دهم تیر ماه برنامه‌ریزی کرده است.

برای این منظور 9 تیرانداز به نام‌های امیرمحمد نکونام، مهیار صداقت و درسا عرب‌شاهی از تهران، هادی غرباقی از قم، نجمه خدمتی از خراسان‌جنوبی، فاطمه کرم‌زاده از بوشهر، فاطمه صالحی از اصفهان، هانیه رستمیان مازندران و سجاد پورحسینی از گیلان به تیم ملی تیراندازی دعوت شده‌اند، تیمی که هدایت آن را مریم طالبی بر عهده دارد.

هادی غرباقی در حالی به اردوی تیم ملی برای اعزام به مسابقات جهانی دعوت شده که با همراهی تیم ملی ایران در مسابقات بین‌المللی صربستان یک تجربه مهم بین‌المللی در کارنامه دارد، رقابت‌هایی که حدود یک سال قبل در برگزار شد و ملی‌پوش تیرانداز قم علیرغم صعود به فینال در نهایت به مقام پنجم بسنده کرد.

انتهای پیام / 110


کد مطلب: 78645

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/78645/تيراندازی-یک-قمی-ايتاليا

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir