کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهبود فضای کسب و کار در قم با برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری

خبرگزاری فارس , 22 خرداد 1398 ساعت 16:07

استاندار قم گفت: برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری می‌تواند که به بهبود فضای کسب و کار در استان قم منجر شود و بهبود فضای کسب و کار مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری و رونق تولید استان قم اظهار کرد: این همایش در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص رونق تولید در سال جاری در استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری می‌تواند به بهبود فضای کسب و کار در استان قم منجر شود و بهبود فضای کسب و کار مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است که ایشان در سالگرد ارتحال امام راحل به این مساله تاکید کردند.

استاندار قم افزود: مدیران استان باید در برخورد با سرمایه گذاران به جای تنگ نظری به دنبال تسهیل فعالیت آن‌ها باشند.

سرمست توسعه بازار تولیدات استان را ضروری دانست و تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان باید با همکاری بقیه تشکل‌ها بخش تجاری خود را فعال تر کند، ظرفیت‌های زیادی برای توسعه بازار تولیدات استان قم وجود دارد.

وی ادامه داد: نباید شاهد موازی کاری در فعالیت دستگاه‌های استان قم باشیم و باید برای هم افزایی بین دستگاه‌های استان تلاش کنیم.

استاندار قم افزود: باید برای عملیاتی شدن برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در استان کوشش کنیم، معاونان استانداری باید نظارت‌های لازم را روی این برنامه‌ها داشته باشند و به صورت فصلی از پیشرفت برنامه‌ها گزارش بدهند، بازدید میدانی هم در این خصوص ضرورت دارد، البته برنامه‌های اقتصاد مقاومتی نافی وظایف ذاتی دستگاه‌های اجرایی نیست.

وی خاطرنشان کرد: باید فرهنگ سازی در زمینه استفاده از انرژی برق خورشیدی از خود ادارات استان قم شروع شود تا شاهد نهادینه شدن این مساله در استان باشیم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 78652

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/78652/بهبود-فضای-کسب-کار-قم-برگزاری-همایش-فرصت-های-سرمایه-گذاری

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir