کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استان قم ظرفیت خوبی در زمینهٔ بسکتبال خیابانی دارد

خبرگزاری تسنیم , 22 خرداد 1398 ساعت 21:26

دبیرکل فدراسیون بسکتبال گفت: قم با توجه به نزدیکی به تهران ظرفیت‌هایی خوبی در زمینهٔ بسکتبال خیابانی دارد، مسابقات داخلی بسکتبال قم به‌خوبی برگزار می‌شود و با توجه به ظرفیت‌هایی که این استان دارد می‌تواند میزبان رویدادهای بین‌المللی باشد.


به گزارش قم نیوز مسعود عماری با اشاره به برنامه‌های سال 98 فدراسیون بسکتبال اظهار داشت: تیم بزرگسالان در مسابقات جام جهانی  حضور دارد و برای کسب المپیک 2020 تلاش می‌کند و تیم ملی بسکتبال سه‌ به‌ سه دختران در جام جهانی هلند حضور پیدا کرده است.

وی افزود: لیگ‌های مختلف و مسابقات قهرمانی کشور به‌صورت منظم در حال برگزاری است، مسابقات زیر 18 سال قهرمانی غرب آسیا در تبریز در حال برگزاری است و مسابقات بین‌المللی زیر 16 سال با حضور سه کشور خارجی در زنجان برگزار می‌شود.

دبیرکل فدراسیون بسکتبال تصریح کرد: بحث آموزش و استعدادیابی بسکتبال در حال انجام است و توسعه بسکتبال خیابانی (سه‌ به‌ سه) در فضای عمومی مورد تأکید است چون با هزینه و تعداد کمتری برگزار می‌شود.

عماری ادامه داد: استان قم با توجه به نزدیکی به تهران و ظرفیت‌هایی که دارد در زمینهٔ بسکتبال خیابانی(سه‌  به‌ سه) فعال است و در بسکتبال پنج‌ به‌ پنج تیم لیگ برتری داشت و در زمینه بانوان تیم خوبی داشت که سال گذشته در لیگ حضور نداشت.

وی با اشاره به جایگاه بسکتبال قم خاطرنشان کرد: مسابقات داخلی بسکتبال قم به خوبی برگزار می‌شود و با توجه به ظرفیت‌هایی که این استان دارد می‌تواند میزبان رویدادهای بین‌المللی باشد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 78664

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/78664/استان-قم-ظرفیت-خوبی-زمینه-بسکتبال-خیابانی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir