چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب : 7867
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران تاکید کرد:

پاسداری از نظام و انقلاب یک وظیفه است

قم نيوز : مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گفت: ملت‌های اسلامی و مردم آزاده دنیا می‌خواهند از نظام جمهوری اسلامی الگو بگیرند بنابراین وظیفه ماست که از نظام و انقلاب پاسداری کنیم.
پاسداری از نظام و انقلاب یک وظیفه است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمودرضا جمشیدی در همایش جوانان، مهدویت و بیداری اسلامی که به همت کانون و هیئت خادم‌الرضا در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، اظهار کرد: نیمه شعبان بزرگ‌ترین شب عالم هستی بعد از شب‌های قدر است و فضیلت‌های این شب اگر بیشتر از شب‌های قدر نباشد، کمتر از آن نیست.

وی با بیان اینکه تمام تقدیرات انسان همچون اجل، طول عمر انسان، حج و روزی در شب نیمه شعبان رقم خورده و در شب‌های قدر تائید می‌شود، تصریح کرد: شب نیمه شعبان از شب‌های با فضیلتی محسوب می‌شود که بسیار مورد علاقه حضرت علی (ع) بوده است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: در این ایام و به ویژه ماه مبارک رمضان سرعت سیر انسان به سمت خدا افزایش می‌یابد.

جمشیدی با اشاره به اینکه اعتقاد به مهدویت در تمام مذاهب از ابتدا تا به امروز وجود داشته است، خاطرنشان کرد: تمام فرقه‌ها اعتقاد به یک منجی داشته‌اند و آن حضرت مهدی (عج) است.

وی با تاکید بر اینکه تمام پیامبران از ابتدا تا خاتم در آرزوی مهدویت بوده‌اند، اضافه کرد: حضرت موسی (ع) آرزو داشت از کسانی باشد که حضرت مهدی را یاری می‌کند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی با هدایت ائمه معصومین (ع) میسر شد، تصریح کرد: امام زمان (عج) در زمان غیبت خود تکلیف مردم را مشخص کرده و فرموده است هر حادثه‌ای که بر شما پیش آمد، به فقها و راویان حدیث مراجعه کنید.

جمشیدی با تاکید بر اینکه ائمه معصومین (ع) در طول تاریخ مسیر مردم را مشخص کرده‌اند، اظهار کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران مسیر اسلام ناب را برگزید.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) زمان، مردم و رسالت خود را به خوبی شناخت تصریح کرد: در این راه مردم از امام راحل (ره) تبعیت و جان خود را در این راه تقدیم کردند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران عنوان کرد: خداوند به برکت خون شهدا انقلاب اسلامی را پایدار کرده و پرچم توحید را برافراشته کرده که پرچم مهدویت همان پرچم هدایت است.

جمشیدی با تاکید بر اینکه هدف جمهوری اسلامی هدف مهدویت است، اظهار کرد: هم اکنون بیداری اسلامی در سراسر هستی انتشار یافته و این از آثار مهدویت است.

وی ابراز داشت: امروز نتیجه ایستادگی و بیداری اسلامی را در کشورهای مسلمان که انقلاب کرده یا در حال پیروزی انقلاب خود هستند، مشاهده می‌کنیم.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی با ایستادگی و مقاومت خود فضای سلطه را شکست، اظهار کرد: هدف دشمن از ایجاد فشارها، فتنه‌های داخلی، محاصره اقتصادی، تهاجم فرهنگی و تحریم‌ها این است که انقلاب اسلامی ایران برای کشورهای دیگر الگو نشود که به این آرزو نخواهند رسید.

جمشیدی با بیان اینکه افتخار ملت ایران این است که در مسیر بصیرت، بیداری و ولایت مداری حرکت و به وظیفه خود عمل کرده است، تصریح کرد: ملت‌های اسلامی و مردم آزاده دنیا می‌خواهند از نظام جمهوری اسلامی الگو بگیرند بنابراین وظیفه ماست که از نظام و انقلاب پاسداری کنیم.

وی با اشاره به اینکه اعتقاد به مهدویت بدون عمل و اجتهاد به جایگاهی نمی‌رسد، خاطرنشان کرد: امروز به برکت مهدویت شاهد شکوفایی شعارهای اسلامی در سایر کشورهای اسلامی هستیم.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcj.meafuqeoasfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما