چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۱
کد مطلب : 78672
منبع : خبرگزاری فارس

لزوم حضور مدیران‌کل در شورای فرهنگ عمومی

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بر لزوم حضور مدیران‌کل و مسؤولان ارشد استان قم در شورای فرهنگ عمومی استان قم تاکید کرد .
لزوم حضور مدیران‌کل در شورای فرهنگ عمومی
لزوم حضور مدیران‌کل در شورای فرهنگ عمومی
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری عصر در نشست شورای فرهنگ عمومی استان قم که در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، با اشاره به دغدغه‌های رهبری در مورد شهر مقدس قم اظهار کرد: ایشان در فرمایشات اخیر خود فرمودند که امیدواریم صادرات ما به میزانی گسترش یابد که کشورهای طرف مقابل مجبور شوند زبان فارسی را بیاموزند، این نشان می‌دهد که دغدغه‌ها جدی است اما گاهی به این دغدغه‌ها کم توجهی می‌شود.

وی اضافه کرد: گاهی زبان نیز با تغییرات و رویش‌های جدید روبه رو است که این تغییرات بیشتر اوقات منفی و مخرب است به همین علت حراست از اصالت زبان به‌عنوان اولویت مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یک کالای خارجی فرهنگ خارجی را به داخل کشور وارد می‌کند، مطرح کرد: مسافری که در قم حضور می‌یابد فضای معنوی متفاوتی را از شهر کریمه اهل‌بیت(س) انتظار دارد به همین علت باید نگاه جامعی نسبت به ظاهر قم داشته باشیم و در صورت نیاز نیز تصمیم‌گیری‌های لازم را می‌توانیم در سطح ملی و با استفاده از ظرفیت مجلس دنبال کنیم.

وی بر لزوم حضور مدیران‌کل و مسؤولان ارشد استان قم در شورای فرهنگ عمومی استان قم تاکید کرد و ادامه داد: حضور مدیرکل صمت و شهردار در این نشست نیاز است چراکه مباحث مورد نظر با این شخصیت‌ها مرتبط است و حضور آن‌ها موجب تصمیم‌گیری‌های جدی‌تر و جامع‌تر می‌شود.

ذوالنوری با تاکید بر اینکه اصناف و کسبه در نام‌گذاری عناوین به غیر از متفاوت بودن به دنبال هدف خاص دیگری نیستند، تصریح کرد: ما می‌توانیم اصناف را در این موضوع مشارکت داده و به اغناسازی مورد نیاز برسیم؛ اگر با وضعیت نامناسب اقتصادی فعلی مردم اذیت می‌شوند می‌توانیم کار را به صورت تدریجی دنبال کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcj8mea.uqeoazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما