کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توان نظامی ایران محل آزمایش نیست

خبرگزاری فارس , 23 خرداد 1398 ساعت 12:30

فرمانده پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه توان نظامی ایران محل آزمایش نیست، گفت: دشمن به‌خوبی از دستاوردها و جایگاه نظامی ایران اسلامی آگاهی دارد و می‌داند نخستین اشتباه آخرین اشتباه خواهد بود.


به گزارش قم نیوز امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد در دهمین یادواره ۱۲۸ شهید منطقه دروازه ری که با عنوان دروازه وصال در صحن امامزاده سید علی(ع) برگزار شد، با اشاره به رشادت‌های اهالی منطقه دروازه‌ری اظهار کرد: این مردم قبل و بعد از انقلاب نقش قابل توجهی در دفاع از جبهه حق و مقابله با ظلم ایفا کردند.

وی از شهید سیدمصطفی حسینی به‌عنوان نخستین شهید منطقه دروازه‌ری در دوران انقلاب نام برد و افزود: شهید محمدرضا شفیعی نیز یکی دیگر از شهدای این منطقه است که در دل دشمن به شهادت رسید و ۱۶ سال پس از شهادت جسم پاک وی سالم به ایران اسلامی بازگشت.

فرمانده پدافند هوایی ارتش صاحبان اصلی انقلاب را شهدا، جانبازان و خانواده شهدا دانست و گفت: مردم ایران اسلامی همیشه با حضور با صلابت خود اثبات کرده‌اند که پای آرمان‌های امام خمینی(ره) ایستاده و تا سرنگوی کامل ظلم و استبداد به راه خود ادامه می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن جرأت حمله نظامی به ایران اسلامی را ندارد، مطرح کرد: درخت تنومند انقلاب با خون شهدا آبیاری شده و هر روز بزرگتر از روز گذشته سایه خود را مأمنی بر سر آیندگان و مظلومان قرار می‌دهد.

صباحی فرد از تلاش‌های استکبار جهانی برای تحریم اقتصادی ایران اسلامی یاد کرد و گفت: هر چند به صورت مستمر در ابعاد مختلف به دنبال تهدید ایران هستند اما در نهایت به هیچ مقصدی نخواهند رسید.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند هزینه تسلیم بسیار بالاتر از هزینه مقاومت است به همین علت ما هیچگاه از ادامه دادن مسیر اصلی خود خسته نمی‌شویم.

صباحی‌فرد با بیان اینکه توان نظامی ایران محل آزمایش نیست، مطرح کرد: دشمن به‌خوبی از دستاوردها و جایگاه نظامی ایران اسلامی آگاهی دارد و می‌داند نخستین اشتباه آخرین اشتباه خواهد بود.

فرمانده پدافند هوایی ارتش از خودکفایی ایران اسلامی در عرصه نظامی یاد کرد و گفت: ما آماده پاسخگویی به تجاوز دشمن در هر زمانی هستیم چراکه فعالیت‌های دشمن تا هزاران کلیومتر دورتر شناسایی شده و امروز قابلیت‌های مختلفی در مقابله با دشمن بکارگرفته می‌شود.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 78686

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/78686/توان-نظامی-ایران-محل-آزمایش-نیست

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir