کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

6 تيرانداز قم در خط آتش / پاداش 150 ميليوني براي المپيك

خبرگزاری فارس , 23 خرداد 1398 ساعت 13:00

رئيس هیأت تيراندازي استان قم از رقابت تيراندازان تفنگ و تپانچه قم براي كسب رتبه‌هاي برتر دومين مرحله مسابقات آزاد قهرماني كشور خبر داد.


به گزارش قم نیوز حسین مهره‌ساز امروز اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی فدارسیون تیراندازی از امروز مسابقات مرحله دوم تیراندازی آزاد قهرمانی کشور به میزبانی سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود و نمایندگان قم در در جمع 190 تیرانداز با حریفان خود رقابت می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری این پیکارها در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی آقایان، عنوان کرد: نمایندگان قم در حالی برای رقابت با حریفان پا به جوخه آتش می‌گذارند که مسابقات در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود و 6 تیرانداز قم برای کسب رتبه‌های برتر اعزام شده‌اند.

رئیس هیأت تیراندازی استان قم اضافه کرد: در رشته تفنگ بادی هادی غرباقی ملی‌پوش تیراندازی قم در رده سنی بزرگسالان و سهیل ملاحسینی یکی از استعدادهای این رشته در رده سنی نوجوانان رقابت می‌کنند، ضمن اینکه در رده بزرگسالان تپانچه بادی سیدمحمد مهدی هاشمی‌مقدم و محمدحسین زین‌العابدینی از راند دوم وارد رقابت‌ می‌شوند.

وی با بیان اینکه محمدمهدی محمدی در رده سنی جوانان و محمدمهدی حیدری در رده نوجوانان نمایندگان قم هستند، اظهار کرد: یک هفته دیگر تا پایان ثبت‌نام مرحله دوم اردوی یک روزه استعدادیابی تیراندازی قم باقی‌ مانده و این اردو را با هدف پشتوانه‌سازی برای تیراندازی قم انجام می‌دهیم.

مهره‌ساز با اشاره به حضور چند تیرانداز قم در رده ملی، از قول اداره کل ورزش و جوانان استان قم برای حمایت از قهرمانان و ملی‌پوشان این رشته خبر داد و ابراز کرد: با قول رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان قم به ورزشکاران قمی که موفق به کسب سهمیه حضور در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ شوند در نخستین گام حمایتی، مبلغ 150 میلیون ریال پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام / 110


کد مطلب: 78687

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/78687/6-تيرانداز-قم-خط-آتش-پاداش-150-ميليوني-براي-المپيك

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir