کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

«بیضایی‌نژاد» به تیم فوتسال محمد سیمای قم پیوست

خبرگزاری مهر , 23 خرداد 1398 ساعت 14:00

تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در راه حضور در لیگ برتر فوتسال ایران محمد بیضایی نژاد را جذب کرد.


به گزارش قم نیوز تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در حالی باید از ۱۴ تیرماه کار خود را در لیگ برتر فوتسال ایران آغاز کند که فهرست بازیکنان این تیم در آستانه تکمیل شدن است و این تیم با فهرستی کامل در اردوی پیش فصل خود حضور دارد.

بر این اساس محمد بیضایی‌نژاد بازیکن فصل گذشته تیم فوتسال پارسیان شهر قدس جدیدترین بازیکن ملحق شده به تیم سوهان محمد سیما است که در این فصل سرخ پوشان قمی را در لیگ برتر همراه می کند.

بیضایی‌نژاد که در سال‌های اخیر در تیم‌های مختلفی در لیگ برتر فوتسال حضور داشته است برای نخستین بار در یک تیم قمی به میدان می‌رود و بر اساس نظر سید مهدی غیاثی سرمربی تیم محمد سیما جذب شده است.

با حضور محمد بیضایی‌نژاد پرونده نقل و انتقالات تیم سوهان محمد سیما بسته شده است البته این تیم قصد دارد از میان بازیکنانی که با این تیم تمرین می‌کنند اما هنوز با این تیم قرارداد ندارند بازیکن یا بازیکنانی را به طور رسمی جذب کند.

این در حالی است که خروج علیرضا وفایی به دلیل پیوستن این بازیکن به مس سونگون و نیز مسعود ایازی و محمد کرمانی بازیکنان فصل قبل تیم محمد سیما قطعی است. ایازی و کرمانی سال‌ها در تیم‌های قمی حاضر در لیگ بازی کرده‌اند اما امسال برای تیم سوهان محمد سیما به میدان نمی‌روند.


کد مطلب: 78690

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/78690/بیضایی-نژاد-تیم-فوتسال-محمد-سیمای-قم-پیوست

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir