کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انعکاس ۵۵ هزار دقیقه برنامه معارفی از شبکه‌های داخلی و برون‌مرزی

خبرگزاری حوزه نیوز , 23 خرداد 1398 ساعت 15:50

معاون فرهنگی حرم کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به انتشار دو هزار محتوای تولیدی در شبکه‌های اجتماعی آستان مقدس گفت: ۵۵ هزار دقیقه برنامه از شبکه‌های مختلف داخلی و برون مرزی صدا و سیما پخش و برای اطلاع‌رسانی این برنامه‌ها نیز ۱۲۷ مصاحبه انجام شده است.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام مهدی احمدی  امروز در آیین شکرگزاری خدمات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در ماه مبارک رمضان که شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، با ارایه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی و خدماتی این آستان در ایام ماه رمضان، اجرای مراسم مناجات و ترتیل خوانی ویژه نوجوانان و بانوان را از جمله این فعالیت‌ها دانست و اظهار کرد: در این ایام ۵۵ هزار دقیقه برنامه از شبکه‌های مختلف داخلی و برون مرزی صدا و سیما پخش و برای اطلاع‌رسانی این برنامه ها نیز ۱۲۷ مصاحبه انجام شده است.

وی با اشاره به انتشار فایل صوتی سخنرانی‌ها و همچنین دو هزار مورد محتوا در شبکه‌های اجتماعی آستان مقدس افزود: تولید و انتشار ۱۳ کلیپ موضوعی، ۳۰ پادکست صوتی از مراسم تفسیر هر جز قرآن نیر از دیگر اقدام‌های انجام شده در این ماه مبارک بوده است.

معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) توزیع و پخش ۱۰۰ هزار فیش افطاری و طبخ روزانه چهار هزار و ۱۰۰ غذا و توزیع ۱۲ هزار سوپ در هر وعده افطاری را از دیگر خدمات انجام شده به روزه‌داران عنوان کرد و گفت: درمانگاه آستان مقدس نیز با همکاری مرکز فوریت‌های پزشکی و هلال احمر استان ۴۰ هزار خدمت درمانی و امدادی را ارائه کرده است.

در این آیین از تلاش‌های شبانه‌روزی خادمان حرم مطهر در خدمت‌رسانی به مجاوران و زائران کریمه اهل‌بیت(س) در ایام ماه مبارک رمضان تجلیل شد.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 78699

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/78699/انعکاس-۵۵-هزار-دقیقه-برنامه-معارفی-شبکه-های-داخلی-برون-مرزی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir