شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب : 78752
منبع : خبرگزاری تسنیم

دستگاه‌های امنیتی و دیپلماسی مانع پیشرفت برنامه‌ها و فتنه‌های روباه پیر شوند

قم نيوز : مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با صدور بیانیه‌ای از دستگاه‌های امنیتی و دیپلماسی کشور درخواست کرد با دقت و سرعت حرکات مرموزانه روباه پیر و غرب‌زدگان مزدور و با نفوذش در ایران را رصد کنند.
دستگاه‌های امنیتی و دیپلماسی مانع پیشرفت برنامه‌ها و فتنه‌های روباه پیر شوند
دستگاه‌های امنیتی و دیپلماسی مانع پیشرفت برنامه‌ها و فتنه‌های روباه پیر شوند
به گزارش قم نیوز متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه به مناسبت توطئه‌های اخیر سفارت انگلستان به این شرح است:

علی‌رغم صلای رهبر فرزانه و هشدار نسبت به خطر دائم حکومت انگلیس که در 95/10/26 فرمودند: انگلیسی‌ها همیشه منشأ و منبع تهدید و فساد و خطر و نکبت برای غرب آسیا بوده‌اند متأسفانه سفارت انگلیس توطئه‌های خویش را علیه هویت دینی و استقلال ملت مؤمن ایران ادامه می‌دهد.

این روباه پیر به منظور دستیابی به اهداف پلیدش روزی ملکه خود را سیده معرفی می‌کند و روزی پارتی و جشن مختلط زن و مرد برپا می‌کند و روزی سر سفره افطارش با حرام، مسلمانان را دعوت می‌کنند و روزی برای ملکه محتضرش جشن تولد می‌گیرد.

امروز روحانیت و ملت مؤمن و انقلابی ایران بیدار است و دیگر اجازه اجرای نقشه‌های شوم این شیاطین را نخواهد داد و نخواهد گذاشت در کشورهای اسلامی که خون شهیدانش هنوز تازه است حرکات ضد فرهنگی انجام گیرد.

حوزه‌های علمیه از دستگاه‌های امنیتی و دیپلماسی کشور می‌خواهد با دقت و سرعت حرکات مرموزانه این روباه پیر و غرب‌زدگان مزدور و با نفوذش در ایران را رصد کرده و مانع پیشرفت برنامه‌ها و فتنه‌های انگلیسی و سایر دول استعماری شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciryay.t1avw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما