کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ارائه خدمات الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی ویژه اعضای نظام مهندسی قم

خبرگزاری فارس , 25 خرداد 1398 ساعت 15:17

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قم ازآغاز ارائه خدمات الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی ویژه مهندسان ، در این سازمان خبر داد.


به گزارش قم نیوز امین مقومی اظهار کرد: خدمات ثبت الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی سال 97، ویژه مهندسان و کاردان‌های دارای پروانه اشتغال تا پایان سال97، از سوی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ارائه می‌شود.

وی گفت: ارائه خدمات ثبت الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی به مهندسان عضو ، همانند سال های گذشته و در راستای تسهیل و تسریع در انجام امور مالیاتی و همچنین حفظ شؤونات مهندسان سازمان صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم با بیان اینکه در سال گذشته بیش از هزار و 800 نفر از مهندسان از خدمات ثبت الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی بهره‌مند شدند افزود: در سال جاری خدمات ثبت الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی به مدت 10 روز و با استقرار چهار باجه پیشخوان، یک باجه راهنما در ساختمان شماره دو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم واقع در بلوار امین نبش کوچه 8 دایر است .

مقومی ادامه داد: مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم می‌توانند تا 31 خرداد در دو نوبت کاری، صبح‌ها از ساعت 8:30 الی 13 و عصرها از ساعت 14:30 الی 18:30 به محل ساختمان شماره دو سازمان مراجعه کنند.

وی گفت: مراحل ثبت الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی برای مهندسان عضو رایگان و بر عهده سازمان بوده که مهندسان قبل از مراجعه باید اطلاعات اقتصادی خود را در سامانه تکمیل کنند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم با بیان اینکه امکان پرداخت مالیات به صورت نقد و اقساط در چهار مرحله نیز فراهم است اضافه کرد : مهندسان در مراجعه به سازمان برای تکمیل و ارائه فرم اظهارنامه مالیاتی باید مدارکی همچون برگه قطعی مالیات سال 1396 اخذ شده از دارایی برای کسانی که در سال گذشته اظهارنامه مالیاتی ارسال کرده‌اند، کد رهگیری پیش ثبت نام کد اقتصادی، کد ملی، کد پستی مندرج در قبض تلفن آدرس اعلام شده به حوزه مالیاتی خود در زمان تشکیل پرونده مالیاتی و تکمیل فرم پیش نویس ثبت اظهارنامه مالیاتی اعضای نظام مهندسی عملکرد سال 97 را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 78757

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/78757/ارائه-خدمات-الکترونیکی-اظهارنامه-مالیاتی-ویژه-اعضای-نظام-مهندسی-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir