کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیئت تنیس روی میز قم خبر داد:

حضور پینگ پنگ بازان قمی در تور ایرانی تنیس روی میز کشور

خبرگزاری مهر , 25 خرداد 1398 ساعت 18:41

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از حضور پینگ پنگ بازان قمی در تور ایرانی تنیس روی میز کشور خبر داد.


به گزارش قم نیوز محمد عموییان اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری مسابقات تور ایرانی بزرگسالان کشور در مرحله نخست، مسابقات تنیس روی میز دسته برتر استان قم به منظور شناسایی برترین‌ها برای حضور در تور ایرانی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مسابقات روزجمعه ۳۱ خردادماه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح در سالن شهید محمدی ورزشگاه تختی قم برگزار می‌شود و نفرات واجد شرایط برای حضور در مسابقات دسته برتر شامل علی سجادیان، علی اخوان، پویا وفایی، میلاد عباسی، محسن سجادی، محمد محمدی، محمد حسینی و محمدحسن حبیبی هستند.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: در دومین سطح رقابتی تنیس روی میز قم، مسابقات دسته یک استان قم برگزار شد که محسن سجادی به مقام نخست رسید و محمد محمدی دوم شد و محمد حسینی و محمد حسن حبیبی سوم و چهارم شدند.

عموییان بیان داشت: این ۴ نفر جواز حضور در مسابقات دسته برتر را به دست آوردند و ابوالفضل درگاهی، احمد رضا جمالو، محمد جواد حجازی و امیر حسین فغانی در دسته اول باقی ماندند و از این پس، مسابقات انتخابی تنیس روی میز قم با این چارچوب و با انتخابی در ۲ دسته انفرادی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: تنیس روی میز قم در وضعیت قابل قبولی قرار دارد و کسب ۲ مقام بین المللی در رده‌های پایه توسط محمد حسن حبیبی و ملیکا اسحاقی و ۸ عنوان کشوری توسط بازیکنان پینگ پنگ استان قم از جمله پویا وفایی، سید محمد معین منتظری و سید علی سجادیان در سال ۹۷ و ۲ مقام سوم توسط تیم‌های قم در لیگ باشگاهی دسته یک جوانان بخش مهمی از موفقیت‌های تنیس روی میز قم به شمار می‌رود.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم تصریح کرد: پیش از این، مسابقات تنیس روی میز نوجوانان و جوانان جام رمضان در ورزشگاه تختی برگزار شد و در پایان رده سنی نوجوانان محمد حسن حبیبی اول شد، علیرضا رضایی فرد و پرهام حکانی هم دوم و سوم شدند. در رده سنی جوانان هم علی سجادیان قهرمان شد، محسن سجادی دوم و محمد محمدی هم عنوان سوم را کسب کرد.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 78761

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/78761/حضور-پینگ-پنگ-بازان-قمی-تور-ایرانی-تنیس-روی-میز-کشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir