کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو خبرگان رهبری گفت:

افراد بی‌حجاب به‌صورت آشکار به احکام الهی بی‌احترامی می‌کنند

خبرگزاری حوزه نیوز , 25 خرداد 1398 ساعت 18:01

عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که حجاب از دین جدا نیست، گفت: افراد بی‌حجاب به‌صورت آشکار به احکام الهی بی‌احترامی می‌کنند.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ سید احمد حسینی خراسانی با بیان این‌که نباید در جامعه اسلامی شاهد بی‌حجابی باشیم، اظهار داشت: حجاب یکی از مسائلی است که همه مذاهب و فرق دینی درباره آن اتفاق‌نظر داشته و به آن اهمیت می‌دهند.

وی بابیان این‌که حجاب از دین جدا نیست، ادامه داد: متأسفانه شاهد هستیم که عهد و پیمان‌ها و حدود و قوانین الهی در انظار عمومی به‌طور آشکار شکسته می‌شود به‌طوری‌که برخی از افراد در جامعه حجاب خود را رعایت نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی خراسانی افزود: در بسیاری از موارد این اقدامات توسط افرادی فریب‌خورده و احیاناً ناآگاه که تحت تأثیر جریان‌های مروج فرهنگ بی‌حیایی در جهان هستند، صورت می‌پذیرد که موردپسند عموم مردم ولایتمدار و مسلمان نیست.

وی بابیان این‌که افراد بی‌حجاب به‌صورت آشکار به احکام الهی بی‌احترامی می‌کنند، ابراز داشت: حقیقتاً غصه می‌خوریم و سوگمندانه از مسئولان می‌خواهیم که با تلاش مضاعف و ارائه خدمات و رفع مشکلات معیشتی و اجرای عدالت زمینه علاقه‌مندی برخی از افرادی که تحت تأثیر القائات مخالفان نظام هستند را فراهم کنند تا ان شاءلله خود این‌ها پشیمان شوند و به جریان حق که همان فضیلت، اخلاق، حیا و تقوا است، بپیوندند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 78773

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/78773/افراد-بی-حجاب-به-صورت-آشکار-احکام-الهی-بی-احترامی-می-کنند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir