شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 78773
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
عضو خبرگان رهبری گفت:

افراد بی‌حجاب به‌صورت آشکار به احکام الهی بی‌احترامی می‌کنند

قم نيوز : عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که حجاب از دین جدا نیست، گفت: افراد بی‌حجاب به‌صورت آشکار به احکام الهی بی‌احترامی می‌کنند.
افراد بی‌حجاب به‌صورت آشکار به احکام الهی بی‌احترامی می‌کنند
افراد بی‌حجاب به‌صورت آشکار به احکام الهی بی‌احترامی می‌کنند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ سید احمد حسینی خراسانی با بیان این‌که نباید در جامعه اسلامی شاهد بی‌حجابی باشیم، اظهار داشت: حجاب یکی از مسائلی است که همه مذاهب و فرق دینی درباره آن اتفاق‌نظر داشته و به آن اهمیت می‌دهند.

وی بابیان این‌که حجاب از دین جدا نیست، ادامه داد: متأسفانه شاهد هستیم که عهد و پیمان‌ها و حدود و قوانین الهی در انظار عمومی به‌طور آشکار شکسته می‌شود به‌طوری‌که برخی از افراد در جامعه حجاب خود را رعایت نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی خراسانی افزود: در بسیاری از موارد این اقدامات توسط افرادی فریب‌خورده و احیاناً ناآگاه که تحت تأثیر جریان‌های مروج فرهنگ بی‌حیایی در جهان هستند، صورت می‌پذیرد که موردپسند عموم مردم ولایتمدار و مسلمان نیست.

وی بابیان این‌که افراد بی‌حجاب به‌صورت آشکار به احکام الهی بی‌احترامی می‌کنند، ابراز داشت: حقیقتاً غصه می‌خوریم و سوگمندانه از مسئولان می‌خواهیم که با تلاش مضاعف و ارائه خدمات و رفع مشکلات معیشتی و اجرای عدالت زمینه علاقه‌مندی برخی از افرادی که تحت تأثیر القائات مخالفان نظام هستند را فراهم کنند تا ان شاءلله خود این‌ها پشیمان شوند و به جریان حق که همان فضیلت، اخلاق، حیا و تقوا است، بپیوندند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbfzbz.rhbwzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما