يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۳
کد مطلب : 78810
منبع : خبرگزاری تسنیم

ورود سپاه با همکاری ناجا در برخورد با ناهنجاری‌های اصناف در قم

قم نيوز : فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: سپاه استان با کمک نیروی انتظامی به دنبال جلوگیری از ناهنجاری‌ها ظاهری در موضوع اصناف بوده که نیازمند همکاری نیروهای مردمی نیز در این زمینه هستیم.
ورود سپاه با همکاری ناجا در برخورد با ناهنجاری‌های اصناف در قم
ورود سپاه با همکاری ناجا در برخورد با ناهنجاری‌های اصناف در قم
به گزارش قم نیوز سردار محمدتقی شاهچراغی ظهر امروز در نشست قرارگاه 19 دی استان قم که در سالن جلسات حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد با اشاره به نقش پایگاه‌های مقاومت بسیج در استان اظهار داشت: برخی از مساجد به جایگاه محوری خود در میان مردم دست نیافته است که به دنبال استقرار پایگاه‌های بسیج در کنار همه مساجد استان هستیم.

وی با بیان اینکه مسائل مساجد باید به‌صورت واحد توسط ائمه جماعات دنبال شود، ابراز کرد: نیروهای سپاه و بسیج هر شب اقداماتی در زمینه امر به‌ معروف و نهی از منکر را دنبال می‌کنند.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) استفاده از ظرفیت مردم در زمینه ترویج امر به‌ معروف و نهی از منکر را مهم ارزیابی کرد و گفت: حرکت‌های منسجم با تکیه بر این ظرفیت و همکاری دستگاه‌های فرهنگی استان امکان‌پذیر است.

وی با تأکید بر نقش مهم فضای مجازی و تأثیرگذاری آن بر مردم تصریح کرد: برخی افراد در فضای مجازی به دنبال تخریب جایگاه و شأن قم هستند؛ همچنین سپاه با کمک نیروی انتظامی به دنبال جلوگیری از ناهنجاری‌ها ظاهری در موضوع اصناف بوده که نیازمند همکاری نیروهای مردمی نیز در این زمینه هستیم.

مشاور تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) نیز در این جلسه با اشاره به وجود برخی مشکلات در زمینه اصناف استان قم عنوان کرد: مشکلاتی در این زمینه و ظواهر شهر، بوستان‌ها و فضای مجازی استان وجود دارد که نیازمند بسیج امکانات برای کاهش آسیب‌ها هستیم.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین صفر فلاحی با بیان اینکه دستگاه مختلف استان در راستای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب در قرارگاه 19 دی استان حضور دارند، افزود: رویکرد اصلی ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم تبلیغ و ترویج فرهنگ امربه‌معروف در راستای استفاده از ظرفیت‌های مردمی است.

وی با تقدیر از ورود دادستان قم به موضوع رفع تخلفات برخی اصناف استان اظهار داشت: این اقدام تاکنون نتایج مثبتی به همراه داشته است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdzj05.yt0jf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما