دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 78827
منبع : خبرگزاری فارس

قم ميزبان ليگ آينده‌سازان تنيس ايران شد.

قم نيوز : دبير هیأت‌‌ تنيس استان قم از برگزاري دوره جديد پيكارهاي قهرماني ليگ تنيس آينده‌سازان ايران جام شهيد حسين فهميده به ميزباني قم خبر داد.
قم ميزبان ليگ آينده‌سازان تنيس ايران شد.
قم ميزبان ليگ آينده‌سازان تنيس ايران شد.
به گزارش قم نیوز حسین لطفی امروز اظهار کرد: فدراسیون تنیس امسال برای برگزاری هشتمین دوره رقابت‌های لیگ تنیس آینده‌سازان ایران برنامه‌ریزی کرده و این دوره از مسابقات با حضور استعدادها و نخبه‌های تنیس ایران در رده سنی جوانان به انجام خواهد رسید.

وی ادامه داد: دیدارهای مرحله مقدماتی هشتمین دوره لیگ تنیس آینده‌سازان کشور به شکل رفت و برگشت به انجام می‌رسد و تیم‌های شرکت کننده در دوره جدید، از هشتم تا پانزدهم تیر ماه بازی‌های نیم‌فصل نخست را به میزبانی هیأت‌‌ تنیس استان قم در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار می‌کنند.

دبیر هیأت‌‌ تنیس استان قم اضافه کرد: این لیگ هر ساله با استقبال هیات‌های تنیس سراسر کشور از نظر کمی در سطح قابل قبولی برگزار شده و تیم‌های علاقمند به شرکت در دوره جدید این مسابقات تا روز دوم تیر ماه برای اعلام آمادگی و ثبت‌نام فرصت دارند، تا بلافاصله قرعه‌کشی مسابقات انجام شود.

وی با بیان اینکه تیم‌ها تا روز جمعه هفتم تیر ماه وارد شهر قم می‌شوند و همان روز قرعه‌کشی انجام می‌شود، یاد آور شد: سپس از روز شنبه هشتم تیر رقابت با یکدیگر را آغاز می‌کنند، ضمن اینکه تیم منتخب هیأت‌‌ تنیس قم هم اکنون مشغول انجام تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی برای حضور موفق در این پیکارها است.

لطفی با دعوت از تمام علاقمندان به تنیس برای حضور در مجموعه شهید حیدریان قم و تماشای این رقابت‌ها برای افزایش انگیزه تنیسورهای قم، در پایان اظهار کرد: هر ساله تیم‌های منتخب هیأت‌‌ تنیس قم حضوری موفق در لیگ آینده‌سازان ایران داشته‌اند و امسال نیز هدف ما حضور بهترین‌های تنیس قم در این لیگ و کسب مقام قهرمانی است، چیزی که با توجه به حضور مربیان بسیار خوب و با دانش در تنیس قم و استعداد بالای تنیسورهای قم دور از دسترس تنیس قم نیست.

انتهای پیام / 110
https://qomnews.ir/vdcbzwbz.rhbw5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما