دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 78829
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت ورزش‌های رزمی قم به مهر خبر داد؛

کسب یک مدال از مسابقات موی تای کشور توسط رزمی کار قمی

قم نيوز : رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از کسب یک مدال از مسابقات موی تای کشور توسط رزمی کار قمی خبر داد.
کسب یک مدال از مسابقات موی تای کشور توسط رزمی کار قمی
کسب یک مدال از مسابقات موی تای کشور توسط رزمی کار قمی
به گزارش قم نیوز علی یزدی اظهار داشت: حضور رزمی کاران قم در مسابقات موی تای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با کسب یک مدال برای موی تای کاران قم همراه بود به طوری که تیم ۴ نفره استان قم در این رقابت‌ها یک مدال برنز کسب کرد.

وی افزود: در مسابقات انتخابی تیم ملی موی تای بزرگسالان در اصفهان منصور حیدری رزمی کار قمی در عین شایستگی با شکست برابر علی افضلی بازیکن تیم ملی و دارنده عناوین جهانی به مدال برنز وزن منفی ۸۱ رسید و به اردوی تیم ملی موی تای بزرگسالان دعوت شد.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: بدین ترتیب تیم ۴ نفره استان قم با یک مدال برنز به کار خود پایان داد‬ در‬ حالی‬ که مربی تیم اعزامی علیرضا وفایی و‬ سرپرست این تیم حامد باقری بود.

یزدی در تشریح عملکرد سایر رزمی کاران قمی در این رقابت‌ها بیان داشت: پیمان سعادتی رزمی کار قمی در این پیکارها پس از پیروزی بر حریف خود در دور نخست، با قبول شکست در برابر کاوه سلیمانی قهرمان نامی موی تای ایران و آسیا بازی خود را واگذار کرد و از صعود به مرحله بعد باز ماند.

وی عنوان کرد: محمدرضا امینی مقدم و قاسم مهدوی دیگر اعضای تیم موی تای قم بودند که نتوانستند به مرحله بالا برسند ضمن اینکه تمرینات تیم منتخب موی تای جهت اعزام به المپیاد استعدادیابی، و رقابت‌های جوانان و نوجوانان کشور در باشگاه ورزشی نهایت برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم با اشاره به راه اندازی رشته سامبو در قم تصریح کرد: اولین تمرین آماده سازی تیم سامبو استان قم برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی در باشگاه کانون بسیج برگزار شد و سامبو رشته‌ای است که در بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور دارد و سرمایه گذاری در آن به کسب عناوین معتبر بین‌المللی می‌انجامد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdnj05.yt0jx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما