دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 78830
منبع : خبرگزاری ايرنا
رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار:

رهبر معظم انقلاب در دیدار نخست وزیر ژاپن، عزت بی سابقه ای را برای اسلام به ارمغان آوردند

قم نيوز : رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار گفت: عزتی که رهبر معظم در دیدار آبه شینزو نخست وزیر ژاپن برای اسلام پدید آوردند، از زمان ظهور پیامبر اکرم(ص) تاکنون بی سابقه بوده است.
 رهبر معظم انقلاب در دیدار نخست وزیر ژاپن، عزت بی سابقه ای را برای اسلام به ارمغان آوردند
 رهبر معظم انقلاب در دیدار نخست وزیر ژاپن، عزت بی سابقه ای را برای اسلام به ارمغان آوردند
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب شامگاه یکشنبه در نشست تبیینی بصیرتی گفتمان سازی گام دوم انقلاب در تالار امام دانشگاه آزاد اسلامی قم اظهار داشت: امروز برای رهبر معظم انقلاب دولت و قدرتی بوجود آمده که آمریکا ابرقدرت دنیا توسط نخست وزیر ژاپن به عنوان مهمترین کشور صنعتی جهان نامه‌ای را برای ایشان ی فرستد، اما وقتی نامه را روی میز می‌گذارد به یک باره هیبت علوی و صولت نبوی را می بیند، آرام نامه را زیر میز می‌گذارد و عکس آن نیز در همه دنیا پخش می‌شود.

وی گفت: رفتاری که رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخست وزیر ژاپن داشتند، الهام گرفته از خداوند بود، چون هیچ مشاوری نمی‌توانست بگوید در پس پرده این نامه چه توطئه‌هایی نهفته است.

وی بیان داشت: اگر این نامه باز می‌شد، توطئه‌ها بر سر ما می‌ریخت ولی رهبر معظم انقلاب با بسته نگه داشتن این نامه، راه همه توطئه‌ها را بستند.

استاد حوزه علمیه قم همچنین با اشاره به انهدام کشتی‌های نفتکش همزمان با سفر نخست وزیر ژاپن به ایران، گفت: رهبر معظم انقلاب با نگرفتن نامه از آبه توطئه ناشی از این حادثه را بر ملأ کرد و توطئه‌های دیگر نیز بتدریج برملا می‌شود.

آبه شینزو نخست وزیر ژاپن روز ۲۲ خرداد ماه سال جاری به منظور دیدار با مقامات کشورمان وارد تهران شد.

طائب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گام دوم انقلاب خاطر نشان کرد: این بیانیه صدور یافته از سوی شخصیتی مانند رهبر معظم انقلاب است که قطعاً اعلم است و در روی زمین به غیر از بقیه الله اعظم اعلم‌تر از رهبر انقلاب نداریم.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب بیست و یکم بهمن ماه سال ۹۷ در بیانیه‌ای خطاب به جوانان و آینده‌سازان ایران، برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان‌های انقلاب را در ۷ فصل تبیین نمودند.

وی افزود: مجموعه‌ای از علم در رهبر انقلاب جمع شده به گونه‌ای که هر متخصصی با ایشان جلسه‌ای را برگزار می‌کند، به سرعت به اعلم بودن او اذعان می‌نماید.

استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه در مورد بیانیه گام دوم انقلاب شرح نوشته شود، گفت: این بیانیه دارای نکته‌هایی مهم و حائز اهمیتی است از جمله آنکه رهبری در آن به جای گام دوم نظام اسلامی گام دوم انقلاب را مطرح کردند، چون حضرت امام فرمودند ما انقلاب را به جهان صادر می‌کنیم.

رئیس قرارگاه عمار گفت: انقلاب اسلامی در حال حاضر صادر شده و حتی تا کف خیابان‌های فرانسه گسترش پیدا کرده است.

وی یادآور شد: ترامپ وقتی گفت در روز جمعه در تهران تظاهرات می‌شود، رهبری در جواب گفتند، روز شنبه در پاریس این تظاهرات صورت می‌گیرد، و این حرف رهبری خیلی معنا دارد.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار بیان کرد: گام دوم می‌خواهد یک حرکت جهانی ایجاد کند، و در مورد این بیانیه در خارج کشور تفسیرهایی بسیار پر مغزتری در قیاس با تفسیرهای داخل کشور نوشته می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اقدام‌های ترامپ را در جهت منافع ملت ایران دانست و با اشاره به قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی تصریح کرد: پس از ۴۰ سال مقاومت ملت ایران این کار دولتمردان آمریکا یک هدیه به آنها بود، چون موجب شد تا نمایندگان مجلس و همچنین سایر افراد دیگر با پوشیدن لباس سپاه به وحدت و اتحاد برسند.

آمریکا ۱۹ فروردین سال جاری سپاه پاسداران جمهوری اسلامی را در فهرست گروه‌های تروریستی اعلام کرد؛ اقدامی که بلافاصله با واکنش منطقی ایران روبرو شد و شورای عالی امنیت ملی کشورمان به دنبال اقدام خصمانه دولت آمریکا در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی در اقدامی متقابل، دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام را از گروه‌های تروریستی معرفی کرد.

وی با تاکید بر اینکه محرومان حامیان اصلی انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند، اظهار داشت: محرومان حاضر هستند برای حفظ انقلاب سختی و گرسنگی را تحمل کنند، اشراف و سیرها هرگز به این انقلاب کمک نکردند و انقلاب همیشه با پاپرهنه ها پیش رفته است، ولی اگر آنان احساس کنند حقشان ضایع می‌شود، بدون تردید وارد میدان خواهند شد.

طائب اضافه کرد: پابرهنه‌ها چون تحلیل درستی از وضعیت کشور دارند، پای انقلاب ایستادند، و از جنگ نیز هراسی ندارند، و اگر نظام اسلامی در سوریه حضور پیدا کرده، به پشتوانه محرومان است.

این همایش به همت معاونت فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه علی بن ابیطالب (ع) و دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیسان قم ترتیب یافته بود.

انتهای پیام / 110
https://qomnews.ir/vdcfxcde.w6dcmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما