دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 78833
منبع : خبرگزاری فارس

بهسازی محور سلفچگان – ساوه

قم نيوز : رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم گفت: با هزینه‌ای بالغ بر 40 میلیارد ریال طرح بهسازی 10 کیلومتر از محورترانزیتی سلفچگان – ساوه اجرا و به بهره برداری رسید .
بهسازی محور سلفچگان – ساوه
بهسازی محور سلفچگان – ساوه
به گزارش قم نیوز محمدرضا زید آبادی با اشاره به ضرورت ارتقا سطح ایمنی و تسهیل ترافیک در محور ساوه – سلفچگان به عنوان یکی از مهمترین محورهای ترانریتی کشور اظهار کرد: در این راستا طرح بهسازی جاده سلفچگان – ساوه اجرا و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان قم افزود : طول پروژه بالغ بر 10 کیلومتر و عرض متوسط آن 8 متر است.

وی درخصوص هزینه اجرایی این پروژه عنوان کرد: بیش از 40 میلیارد ریال برای بهسازی این قطعه از محور سلفچگان – ساوه از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تامین شده است.

زیدآبادی بازه زمانی اجرای طرح را 6 ماه اعلام کرد و یادآور شد: از آنجا که محور سلفچگان – ساوه از جاده‌های ترانزیتی بوده و ترافیک غالب در آن  خودروهای کامیون و تریلی هستند تسریع دراجرای طرح بدون انسداد ترافیکی و مطابق آیین نامه ایمنی در عملیات اجرایی و کنترل ترافیک دردستور کار قرار گرفت .

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم اجرای پروژه  بهسازی مذکور را شامل درزگیری، لکه گیری و روکش آسفالت دانست و خاطرنشان کرد: به دلیل تردد خودروهای نیمه سنگین و حتی عبور بارهای ترافیکی از محور سلفچگان – ساوه، اجرای طرح بهسازی با رعایت حداکثری استانداردهای موجود عملیاتی شد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcipvay.t1avp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما