دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 78834
منبع : خبرگزاری فارس

نخبه‌هاي كاراته‌ قم در دومين المپياد استعدادهاي برتر ايران

قم نيوز : رئيس هیأت‌ كاراته استان قم از اعزام برترين‌هاي اردوي آماده‌سازي نخبه‌هاي اين رشته به دومين المپياد استعدادهاي برتر كاراته ايران خبر داد.
نخبه‌هاي كاراته‌ قم در دومين المپياد استعدادهاي برتر ايران
نخبه‌هاي كاراته‌ قم در دومين المپياد استعدادهاي برتر ايران
به گزارش قم نیوز علیرضا برخوردار امروز اظهار کرد: برنامه‌ریزی حضور موفق کاراته قم در دومین المپیاد استعدادهای برتر ایران از ماه‌ها قبل انجام شده و با حضور ستاره اسبق کاراته قم، قهرمان سابق این رشته و مربی پیشین تیم ملی کشورمان اردوی استعدادهای برتر کاراته قم در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: این چهره موفق که نظارت دقیقی بر روند استعدادیابی و نخبه‌پروری کاراته قم دارد علیرضا کتیرایی یکی از ستاره‌های پرفروغ دهه 1370 و 1380 کاراته قم و ایران است که در خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم تمرینات تیم اعزامی قم به دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر  را زیر نظر دارد.

رئیس هیأت‌ کاراته استان قم بیان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کاراته، مسابقات این رشته در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش ایران با هدف حضور پرقدرت در بازی‌های المپیک 2022 جوانان برگزار می‌شود و امیدواریم بهترین عملکرد را با کسب بالاترین تعداد مدال داشته باشیم.

وی ابراز کرد: این مسابقات در هر دو بخش دختران و پسران به انجام می‌رسد و کاراته‌کاهای شرکت کننده برای دست‌یابی به رتبه‌های برتر و مدال‌های طلا، نقره و برنز رده های سنی نونهالان و نوجوانان دو رشته کاتا و کومیته انفرادی با یکدیگر رقابت می‌کنند، در حالی که محدودیت‌ سنی نیز مشخص شده است.

برخوردار خاطرنشان کرد: مسابقات رده نونهالان در گروه سنی 12 و 13 سال و رقابت‌های نوجوانان در گروه سنی 14 و 15 سال به انجام می‌رسد، ضمن اینکه پیکارهای رده نونهالان دختران در 6 وزن منهای 35، 38، 42، 47، 52 و به اضافه 52 کیلوگرم و در قسمت نوجوانان در پنج وزن منهای 38، 42، 47، 55 و به اضافه 55 کیلوگرم برگزار می‌شود.

وی افزود: در بخش پسران نیز مسابقات رده سنی نونهالان در هفت وزن منهای  35، 38، 42، 46، 50، 55 و به اضافه 55 کیلوگرم  و در رده نوجوانان در 6 وزن منهای 48، 52، 57، 63، 70 و به اضافه 70 کیلوگرم انجام می‌شود، در حالی که یک کیلوگرم ارفاق وزنی برای این مسابقات در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام / 110
https://qomnews.ir/vdcjxoea.uqeotzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما