دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 78836
منبع : خبرگزاری تسنیم

حضور طلاب در سیل اخیر آغازگر حرکت حوزه در گام دوم انقلاب بود

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه حضور روحانیون در سیل اخیر بسیار چشمگیر بود گفت: حضور جهادی طلاب و روحانیون در سیل اخیر آغازگر حرکت حوزه در گام دوم انقلاب است.
حضور طلاب در سیل اخیر آغازگر حرکت حوزه در گام دوم انقلاب بود
حضور طلاب در سیل اخیر آغازگر حرکت حوزه در گام دوم انقلاب بود
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی در دیدار اعضای هیئت‌ رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به آیاتی از سوره مائده اظهار داشت: خداوند در این آیات بر ترک معصیت و اجرای عدالت تأکید کرده است.

وی با بیان اینکه انسان‌ها همواره نیاز به نصیحت و موعظه دارند افزود: حضور جهادی طلاب و روحانیون در سیل اخیر آغازگر حرکت حوزه در گام دوم انقلاب است.

مرجع تقلید شیعیان  با تأکید بر اینکه حضور روحانیون در این سیل بسیار چشمگیر بود، ابراز کرد: علی‌رغم اینکه این سیل ناگوار و همراه با رنج بود ولی در باطن خود دارای برکاتی که نشان از همت جهادی مردم، نیروهای مسلح و روحانیت بود.

وی با تأکید بر اینکه حضور پرشور طلاب در سیل اخیر بسیار مهم و تأثیرگذار بود، تصریح کرد: این‌ها گوشه‌ای از همت و همدلی ملت ایران بود و این حضور روحانیت نمایانگر تبعیت روحانیون از مقام معظم رهبری بود.

استاد برجسته حوزه علمیه ضمن تشکر از فعالیت‌های مجمع نمایندگان و فضلای حوزه خاطرنشان کرد: در آینده نیز شاهد حسن خدمات طلاب و پیشتازی طلاب در عرصه‌های مختلف باشیم و امیدواریم با تلاش‌های مضاعف کارهای بزرگ‌تری توسط حوزه انجام شود.

وی با بیان اینکه مسئولان حوزه باید آینده این نهاد را بیشتر مورد توجه قرار دهند، افزود: باید روحیه جهادی میان طلاب و روحانیت تقویت شود؛ حرکت روحانیت در سیل اخیر به صورت کاملاً جهادی و به دور از مادی‌گرایی بود که باید این روحیه تقویت شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcb0wbz.rhbwfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما