کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حضور پرشور طلاب در سیل اخیر توطئه دشمنان برای تخریب روحانیون را خنثی کرد

خبرگزاری تسنیم , 27 خرداد 1398 ساعت 13:30

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: حضور فعال روحانیون در این سیل تأثیرات بسیار خوبی در اذهان مردم برجای گذاشت و توطئه‌های دشمنان برای تخریب جایگاه روحانیت در میان مردم را خنثی کرد.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علی‌اکبر حسینی‌نژاد در دیدار اعضای هیئت‌رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به انتخابات هیئت‌ رئیسه این مجمع اظهار داشت: در حال حاضر 201 نفر تعداد نمایندگان این مجمع است.

وی با اشاره به فعالیت طلاب در سیل اخیر در کشور تصریح کرد: روحانیون در این سیل همراه با نیروهای مسلح و نیروهای مردمی حضور مؤثری و التیام‌بخش داشتند که گوشه‌ای از حضوری جهادی طلاب و روحانیون در این مناطق بود.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ابراز کرد: حضور فعال روحانیون در این سیل تأثیرات بسیار خوبی در اذهان مردم برجای گذاشت و توطئه‌های دشمنان برای تخریب جایگاه روحانیت در میان مردم را خنثی کرد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مستمر مجمع نمایندگان طلاب عنوان کرد: این جلسات تأثیر به‌سزایی در جهت‌گیری‌های علمی و اجتماعی طلاب داشته است و توانسته‌ایم میان طلاب آرامش و انسجام ایجاد کنیم.

حسینی‌نژاد یکی از وظایف مجمع نمایندگان طلاب را تربیت نسل جدید حوزه به احترام بزرگان حوزه دانست و گفت: یکی از دلایل تحمل سختی‌ها توسط روحانیون الگو گیری از زندگی ساده علمای بزرگ است و ساده زیستی روحانیت می‌تواند جامعه را استکبارستیز کند.

وی با بیان اینکه روحانیت همدرد مردم بوده و باید منش ساده‌زیستی علمای بزرگ را برای مردم الگوسازی کنند، عنوان کرد: مواضع انقلابی مجمع نمایندگان طلاب در بدنه حوزه بسیار تأثیرگذار بوده است و سبب روشنگری طلاب شده است.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ادامه داد: رویکرد انقلابی در حوزه رو به رشد و در حال حرکت در راستای انقلابی‌گری است و طلاب با مراجع و رهبر انقلاب هم‌صدا هستند.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 78837

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/78837/حضور-پرشور-طلاب-سیل-اخیر-توطئه-دشمنان-تخریب-روحانیون-خنثی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir