دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب : 78839
منبع : خبرگزاری فارس

طرح امداد و نجات تابستانه هلال احمر در قم آغاز می‌شود

قم نيوز : سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم گفت: طرح ملی امداد و نجات تابستانه هلال احمر در استان قم همزمان با سراسر کشور از روز ۳۱ خرداد ماه در 9 پایگاه امدادی آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.
طرح امداد و نجات تابستانه هلال احمر در قم آغاز می‌شود
طرح امداد و نجات تابستانه هلال احمر در قم آغاز می‌شود
به گزارش قم نیوز هادی سلیمی اظهار کرد: در این طرح امدادگران و نجاتگران هلال احمر به ارائه خدمات متنوع امداد و نجات، کمک‌های اولیه و ارائه خدمات اجتماعی برای تسکین آلام آسیب دیدگان و مسافران تابستانی می‌پردازند.

وی افزود: در طرح تابستانی امداد و نجات با توجه به تردد بالا مسافران و در برخی مناطق استان امدادگران و نجاتگران هلال احمر در دو پایگاه جاده‌ای موقت، علاوه بر 7 پایگاه ثابت در شهرهای دستجرد و کهک اقدام به ارائه خدمات امدادی به مردم می‌کنند.
سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم با اشاره به اهداف برگزاری این طرح ملی در استان قم گفت: طرح امداد و نجات تابستانه سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به مدت ۹۴ روز و با استقرار پست‌های موقت امداد و نجات علاوه بر استفاده از توان عملیاتی تمام پایگاه‌های ثابت و فعال هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان برگزار می‌شود.
سلیمی ادامه داد: در اجرای این طرح ملی امداد و نجات تمام دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان‌ها (در حوادث و سوانح) از جمله پلیس راهور ناجا، اورژانس ۱۱۵، راهداری و امداد خودرو از دستگاه‌های همکار هلال احمر خواهند بود.
سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم از عموم هموطنان خواست که در صورت قرار گرفتن در شرایط اضطراری انواع حوادث و سوانح طبیعی، غیر طبیعی و انسان ساخت با شماره ۱۱۲ به عنوان تنها شماره اضطراری ملی تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceov8f.jh8vxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما