دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب : 78850
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
داور مسابقات قرآن اوقاف قم:

شکست در مسابقات قرآن معنا ندارد

قم نيوز : داور حسن حفظ و وقف و ابتداء چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف قم در بخش بانوان گفت: بنده معتقدم که نفس حضور در مسابقات خود پیروزی و موفقیت است و سبب ارتقاء فرد و رفع اشکالات او می‌شود و می‌توانند در سال‌های بعد رشد بیشتری داشته باشند.
شکست در مسابقات قرآن معنا ندارد
شکست در مسابقات قرآن معنا ندارد
به گزارش قم نیوز فاطمه حسینی‌فر، داور حسن حفظ و وقف و ابتداء چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف قم در مرحله مقدماتی که در امامزاده ابراهیم(ع) برگزار شد در مورد کیفیت شرکت‌کنندگان گفت: بچه‌ها خوب و آماده بودند و با آمادگی وارد این مسابقات شدند و از جهت حسن حفظ و وقف و ابتداء وضعیت خوبی وجود داشت.

وی با بیان اینکه حافظان جوان استقبال خوبی از این مسابقات داشتند تصریح کرد: انتخاب مکان مناسب برای مسابقات که امامزاده واجب التعظیم است سبب پیوند بیشتر مسابقات قرآن با اولیاءالله است و فضای معنوی دلچسبی برای شرکت کنندگان ایجاد می‌کند.

این داور مسابقات در مورد نقش فعالان قرآنی در جریان‌سازی اجتماعی و سیاسی اظهار کرد: بسیاری از بانوان تصور می‌کنند اگر در مسابقات رتبه نیاورند به معنای شکست است و همین ممکن است سبب شود تا رغبت آنان به حضور در مسابقه کمتر شود.

وی تاکید کرد: بنده معتقدم که نفس حضور در مسابقات خود پیروزی و موفقیت است و سبب ارتقاء فرد و رفع اشکالات او می‌شود و می‌توانند در سال‌های بعد رشد بیشتری داشته باشند.

داور حسن حفظ این مسابقات تصریح کرد: اداره اوقاف باید کلاس‌های مختلف قرآنی و جلسات حفظ و قرائت را در امامزادگان و محلات برگزار کند تا در راستای فرمایش رهبری مبنی بر پررنگتر شدن محافل قرآنی قدم برداریم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchv6nq.23n6mdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما