کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری سمینار نواب رئیس هیئت‌های بسکتبال کشور در قم

خبرگزاری مهر , 27 خرداد 1398 ساعت 19:13

رئیس هیئت بسکتبال استان قم از برگزاری سمینار نواب رئیس هیئت‌های بسکتبال کشور در قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز مرتضی سخایی اظهار داشت: بر اساس هماهنگی صورت گرفته با فدراسیون بسکتبال، قم میزبان سمینار نواب رئیس هیئت‌های بسکتبال سراسر کشور شد و این سمینار پنج شنبه ۳۰ خرداد ساعت ۱۰ صبح در هتل شاهد قم برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این سمینار، هم اندیشی در مورد برنامه‌های استعدادیابی بسکتبال در بخش دختران در تمامی استان‌ها، سازماندهی برنامه‌های برگزاری لیگ‌ها و مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های مختلف سنی و نیز بررسی چالش‌ها و موانع موجود بر سر برنامه رشد بسکتبال بانوان در کشور است.

رئیس هیئت بسکتبال استان قم گفت: به منظور حضور در این سمینار، نواب رئیس هیئت‌های بسکتبال سراسر کشور روز پنج شنبه در قم حضور خواهند داشت و قرار است مسئولانی از فدراسیون بسکتبال در سطح نایب رئیسی فدراسیون و برخی از عوامل اجرایی فدراسیون بسکتبال نیز در قم حضور داشته باشند.

سخایی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به ادامه لیگ نوجوانان استان قم بیان داشت: مرحله پلی آف اول لیگ بسکتبال نوجوانان قم در حال برگزاری است و در بازی‌های برگزار شده تیم شهید رضائیان ۵۵ بر ۳۳ تیم شهرداری را شکست داد و تیم پویان ۴۸ بر ۳۶ از سد تیم مهتاب عبور کرد.

وی عنوان کرد: دور برگشت این مرحله سه شنبه شب در سالن شهید رضائیان قم برگزار می‌شود ضمن اینکه برگزاری لیگ‌های سایر رده‌های سنی در دستور کار هیئت بسکتبال قم قرار دارد و امیدواریم ادامه سال ۹۸ همانند سال گذشته و بهاری که گذشت برای بسکتبال قم پربار دنبال شود.

رئیس هیئت بسکتبال استان قم تصریح کرد: حضور بسکتبال قم در جمع ۸ تیم موفق لیگ برتر بسکتبال نوجوانان کشور نویدبخش آینده‌ای روشن برای بسکتبال قم است و همچنان کار در رده‌های سنی پایه و پشتوانه سازی را با قدرت ادامه خواهیم داد.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 78854

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/78854/برگزاری-سمینار-نواب-رئیس-هیئت-های-بسکتبال-کشور-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir