سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 78862
منبع : خبرگزاری فارس

استمرار پیشرفت جامعه نیازمند بی‌توجهی به نگاه‌های حزبی است

قم نيوز : نماینده ولی‌فقیه در استان قم با بیان اینکه استمرار پیشرفت در جامعه نیازمند بی‌توجهی به نگاه‌های حزبی است، گفت: اکنون با تحریم‌های بی‌سابقه روبرو هستیم که بخشی از این تحریم‌ها بسیاری از انقلاب‌ها را ناتمام گذاشته اما ما نگاهی الهی داشته و از ادامه دادن مسیر خود خسته نمی‌شویم.
استمرار پیشرفت جامعه نیازمند بی‌توجهی به نگاه‌های حزبی است
استمرار پیشرفت جامعه نیازمند بی‌توجهی به نگاه‌های حزبی است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در دیدار جمعی از مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) انجام شد، طی سخنانی اظهار کرد: استعدادهای بسیاری در میان مردم وجود دارد اما باید این استعدادها و همت‌ها متراکم و افزون شوند تا بتوانیم از فرصت تهدیدها و تحریم‌ها که ماندگار نیستند به‌خوبی استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: مردم ثابت کرده‌اند که این نظام را اسلامی دانسته و منبع تبلیغات و برنامه‌های آن‌ها قرآن و عترت است به همین علت می‌توانیم با بهترین روش‌ها و برنامه‌ها و تکیه بر داخل به نتایج مورد نظر برسیم.

امام‌جمعه قم خاطرنشان کرد: حس نوع دوستی، احسان و امداد به دیگران در وجود مردم ایران اسلامی مشاهده می‌شود که این احساس بر گرفته از قرآن و عترت است که منجر به اشتیاق مردم به کار امدادی می‌شود، این رویکرد در راستای نگاه مردم به «وجهه‌الله» است که اگر این نگاه در ابعاد مختلف از جمله تولید داخلی مورد توجه قرار گیرد نتایج قابل توجهی خواهیم بود.

وی ادامه داد: نگاه جریانی و جناحی به مسائل موجب شود که یک جریان و جناح کار و جریان و جناح‌های مقابل تخریب کنند اما در کار با نگاه به وجهه‌الله دیگر موضوع جریان و جناح مطرح نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم با بیان اینکه استمرار پیشرفت در جامعه نیازمند بی‌توجهی به نگاه‌های حزبی است، تصریح کرد: اکنون با تحریم‌های بی‌سابقه روبرو هستیم که بخشی از این تحریم‌ها بسیاری از انقلاب‌ها را ناتمام گذاشته اما ما نگاهی الهی داشته و از ادامه دادن مسیر خود خسته نمی‌شویم.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به اینکه در اوج گرفتاری‌ها هیچگاه سر برابر دشمن خم نکرده‌ایم، مطرح کرد: حضور آبه در ایران حماسه‌ای برای نظام اسلامی در متن شرارت‌های دشمن بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با این شخصیت به‌جای دریافت پیام ترامپ، پیام خود را به سراسر جهان منتقل کردند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcauan0.49nai15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما