سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 78874
منبع : خبرگزاری مهر
مدیر کل ورزش و جوانان قم خبر داد؛

تأکید مدیران قم بر حمایت از نماینده فوتسال قم در لیگ برتر

قم نيوز : مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از تأکید مدیران ارشد قم بر حمایت از نماینده فوتسال قم در لیگ برتر فوتسال ایران خبر داد.
تأکید مدیران قم بر حمایت از نماینده فوتسال قم در لیگ برتر
تأکید مدیران قم بر حمایت از نماینده فوتسال قم در لیگ برتر
به گزارش قم نیوز رسول منعم در دیدار با بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی تیم فوتسال محمد سیمای قم که در حاشیه تمرین این تیم در سالن شهید حیدریان قم صورت گرفت اظهار داشت: امروز ورزش استان‌ها را با رشته‌های مستعد و مطرح آن استان می‌شناسند و فوتسال قم همواره چه در گذشته و چه در زمان حال به عنوان رشته‌ای که جایگاه ملی و فراملی داشته مطرح بوده است.

وی افزود: امروز یکی از افتخارات ورزش قم، حضور تیمی مستعد از قم در لیگ برتر فوتسال است و انتخاب‌های متوالی علی اصغر حسن زاده کاپیتان قمی تیم ملی فوتسال به عنوان برترین بازیکن آسیا گواه دیگری بر اهمیت فوتسال برای ورزش قم است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: در حوزه حمایت از تیم لیگ برتری فوتسال قم، طی جلساتی که با مدیران ارشد استان قم داشته‌ایم همه آنها متفق القول بر حمایت و پشتیبانی از این تیم تاکید داشته‌اند و امیدوارم با حمایت‌هایی که انشالله امسال از این تیم می‌شود نتایجی درخشان‌تر در انتظار تیم محمد سیمای قم باشد.

منعم بیان داشت: هر زمان که در فوتبال و فوتسال رشد و رونق داشتیم موج مثبت پیشرفت و ترقی به سایر رشته‌های ما نیز سرایت کرده است و شاید رشته ورزشی شخصی من فوتبال نبود اما در همدان ۷ سال عضو هیئت مدیره باشگاه پاس همدان بودم و از نزدیک با زیر و بم فوتبال و فوتسال آشنا هستم.

وی عنوان کرد: در هر مقطعی که در فوتبال و فوتسال موفقیت داشته‌ایم سایر رشته‌های ما نیز پویا و شاداب بوده‌اند و برعکس آن هم صادق بوده است. در این مسیر نیاز است که با اهتمام تازه و همت تک تک بازیکنان و کادر فنی برنامه‌های به طور جدی پیش برود و با توجه به اردوی پیش فصل و تمریناتی که به موقع و در زمان مناسب آغاز شد آینده تیم فوتسال محمد سیما را روشن می بینم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان قم در کنار تیم محمد سیما است و ظرفیت موجود خود را در اختیار فوتسال قم قرار می‌دهد و از مدیران ارشد استان قم نیز می‌خواهیم که حمایتی ویژه داشته باشند البته در این مسیر کسب نتایج و عملکرد مثبت در لیگ تأثیر روشنی بر ساز و کار حمایتی خواهد داشت و به همین دلیل نیاز است که همه اعضای تیم محمد سیما با تمام وجود برای موفقیت این تیم تلاش کنند.

منعم اضافه کرد: تعصب خود را به فوتبال و فوتسال باید این گونه عنوان کنم که با پیگیری‌های صورت گرفته توانستیم میزبانی المپیاد فوتسال استعدادهای برتر کشور را به دست بیاوریم و تلاش می‌کنیم در ادامه مسیر در فوتبال نیز پیشرفت‌های جدی تری داشته باشیم. طی روزهای گذشته صحبتی با بخش خصوصی بر سر حمایت از تیم فوتبال قم در لیگ دسته دوم داشته‌ایم و امیدوارم به سرانجام برسد تا قم در لیگ دسته دوم فوتبال هم تیم داشته باشد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdoj05.yt0j56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما