سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۶
کد مطلب : 78884
منبع : خبرگزاری فارس

برقراری تعامل بین کسب وکارهای عرصه فرهنگ و فضای مجازی

قم نيوز : معاون مرکز فن‌آوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد رویکرد نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال امسال را برقراری ارتباط و تعامل بین بین کسب‌وکارهای فرهنگی و کسب‌وکارهای فعال در فضای مجازی ذکر کرد.
برقراری تعامل بین کسب وکارهای عرصه فرهنگ و فضای مجازی
برقراری تعامل بین کسب وکارهای عرصه فرهنگ و فضای مجازی
به گزارش قم نیوز محمدصادق افراسیابی عصر در حاشیه مراسم افتتاح دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال در استان قم در گفت‌وگو با خبرنگاران هدف از برپایی این نمایشگاه در استان قم را حمایت از کسب‌وکارهای فرهنگی در فضای مجازی عنوان کرد و گفت: در این نمایشگاه فرصت مطلوبی برای برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان محتوا، عرضه کنندگان محتو، تولید کنندگان نرم افزار، شرکت کنندگان فعال در حوزه زیرساخت و همچنین اپراتورها مهیا شده است.

وی تعداد مراکز شرکت کننده در این نمایشگاه را 54 شرکت ذکر کرد و گفت: در سال گذشته با توجه به اینکه زمان نمایشگاه رسانه های دیجیتال همزمان با دو نمایشگاه دیگر بود، این نمایشگاه برپا نشد.

معاون مرکز فن‌آوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد با اشاره به اینکه باید در نمایشگاه به دستاوردها توجه داشت، گفت: برگزاری نمایشگاه های رسانه های دیجیتال در استان‌ها بسیار با استقبال بیشتری در مقایسه با تهران روبه رو می شود.

وی رویکرد نمایشگاه رسانه های دیجیتال امسال را برقراری ارتباط و تعامل بین بین کسب‌وکارهای فرهنگی و کسب‌وکارهای فعال در فضای مجازی دانست و خاطرنشان کرد: انتقال نمایشگاه از تهران به استانی که در حوزه تولید محتوا دارای ظرفیت های بسیار است، قطعا دستاوردهای مطلوبی به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceev8f.jh8vvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما