سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۷
کد مطلب : 78885
منبع : خبرگزاری فارس
آیت الله حسین نوری همدانی:

توطئه دشمن با تقویت وحدت حوزه و دانشگاه خنثی شود

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید با اشاره به ضرورت تقویت وحدت حوزه و دانشگاه گفت: دشمن تمام تلاشش را به کار گرفته را وحدت حوزه و دانشگاه را از بین ببرد پس هرچه این وحدت بیشتر باشد توطئه دشمنان بیش از پیش خنثی می‌شود.
لزوم توجه دانشگاه‌ها به تربیت دانشجویان/توطئه دشمن با تقویت وحدت حوزه و دانشگاه خنثی شود
لزوم توجه دانشگاه‌ها به تربیت دانشجویان/توطئه دشمن با تقویت وحدت حوزه و دانشگاه خنثی شود
به گزارش قم نیوز آیت الله حسین نوری همدانی عصر امروز در دیدار وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها باید به گونه‌ای فعالیت کنند که در تمام علوم حرف برای گفتن داشته باشیم اظهار کرد: در گذشته این گونه بوده است، ولی به مرور زمان غربی‌ها این علوم را از ما گرفتند و به نام خود تمام کردند و طوری شد ما علوم خودمان را از آنها می گرفتیم و همین مسئله موجب سکولار کردن علوم شد.

وی تربیت را مقدم بر علم دانست و با اشاره به اهمیت توجه به تربیت در دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها باید به مساله تربیت توجه جدی داشته باشند و نباید ازکنار آن به سادگی عبور کرد و بی توجه به آن بود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه جوانان در دانشگاه امانت هستند و باید از این امانت به درستی مواظبت و حفاظت کرد گفت: برای تربیت دانشجو، اساتید باید متعهد و انقلابی باشند.

وی با تاکید بر اهمیت اسلامی سازی علوم انسانی اظهار کرد: باید به این مسئله هم توجه کرد و برای اسلامی سازی علوم انسانی تلاش کرد.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به ضرورت تقویت وحدت حوزه و دانشگاه گفت: دشمن تمام تلاشش را به کار گرفته را وحدت حوزه و دانشگاه را از بین ببرد پس هرچه این وحدت بیشتر باشد توطئه دشمنان بیش از پیش خنثی می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcftcde.w6dccagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما