پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : 7889
اسماعیلی طبا عنوان کرد:

بلوار پیامبر اعظم بزرگترین بزرگراه معنوی کشور

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از بلوار پیامبر اعظم به عنوان بزرگترین بزرگراه معنوی کشور یاد کرد و از مسوولان خواست در طراحی این مسیر مجموعه‌های فرهنگی نیز پیش‌بینی شود.
بلوار پیامبر اعظم بزرگترین بزرگراه معنوی کشور
به گزارش قم نیوز، مرتضی اسماعیلی‌طبا در مراسم افتتاح نمایشگاه ملی جمکران با اشاره به بلوار در دست احداث پیامبر اعظم، اظهار داشت: در کنار مجموعه سازه‌ها که برای رفاه زائران جمکران در این مسیر ساخته می‌شود باید مجموعه‌ و نمایشگاهی دائمی برای عرضه محصولات فرهنگی نیز راه‌اندازی شود.

وی با با بیان اینکه این بلوار حرم مطهر حضرت معصومه را به مسجد مقدس جمکران متصل می‌کند، از این مسیر به عنوان بزرگترین بزرگراه معنوی کشور یاد کرد و از مسوولان خواست در طراحی این مسیر مجموعه‌های فرهنگی نیز دیده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با بیان اینکه این فضا در کشور بی‌نظیر است، یاد آور شد: باید در طراحی‌ها، کاربری‌ فرهنگی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد تا این مسیر به فضایی معنوی و فرهنگی تبدیل شود.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت های ترویج فرهنگ مهدوی در جامعه گفت: گرایش روز افزون اقشار مختلف جامعه ما بویژه قشر جوان و تحصیلکرده به فرهنگ مهدویت و انتظار و نیاز فراوان آنان به آشنایی با معارف ناب مهدوی از یک سو و رشد جریان های منحرف و اعتقادی و به تبع آن افزایش پرسش ها و شبهات در زمینه معارف از سوی دیگر ضرورت تالیف و تدوین آثار و کتاب های ارزشمند در این زمینه را دو چندان ساخته است.

اسماعیلی‌طبا در ادامه با اشاره به ضرورت انتشار کتاب های مهدوی با جنبه‌های مختلف فرهنگ مهدویت و انتظار با قلمی روان و شیوا و متناسب با نیازهای نسل امروز تحلیل و بررسی و به شبهات در این زمینه پاسخ داده شود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcd.j052yt0jna26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما