سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب : 78892
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

ترویج فرهنگ قرآنی فقط بر عهده یک مجموعه نیست

قم نيوز : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم بر لزوم مشارکت مجموعه‌های فرهنگی در ترویج فرهنگ قرآنی تاکید کرد و گفت: امیدواریم هرساله با افزایش حمایت‌ها، فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف در حوزه قرآن و عترت افزایش یابد چراکه ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی فقط بر عهده یک مجموعه و نهاد نیست.
ترویج فرهنگ قرآنی فقط بر عهده یک مجموعه نیست
ترویج فرهنگ قرآنی فقط بر عهده یک مجموعه نیست
به گزارش قم نیوز سید موسی حسینی کاشانی، امروز در نشست شورای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال در قم افتتاح می‌شود، اظهار کرد: این نمایشگاه برای نخستین بار در قم به مدت چهار روز برگزار می‌شود چراکه بیشتر شرکت‌های معتبر در حوزه فضای مجازی در شهر قم فعالیت دارند و آخرین دستاوردهای این حوزه را می‌توان در این نمایشگاه مشاهده کرد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم در ماه‌های اخیر عنوان کرد: این مسابقات به شیوه مطلوب با محوریت بقاع متبرکه و مساجد درحال برگزاری است که در این راستا باید از زحمات اوقاف و امور خیریه تشکر کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه فعالیت قرآنی برخی دستگاه‌ها در ماه مبارک رمضان نیز بسیار قابل توجه بوده است، مطرح کرد: با دریافت گزارش عملکردها کتابچه فعالیت‌های قرآنی دستگاه‌ها در ماه رمضان تهیه می‌شود.

وی بر لزوم مشارکت مجموعه‌های فرهنگی در ترویج فرهنگ قرآنی تاکید کرد و ادامه داد: امیدواریم هرساله با افزایش حمایت‌ها، فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف در حوزه قرآن و عترت افزایش یابد چراکه ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی فقط بر عهده یک مجموعه و نهاد نیست.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdxj05.yt0jn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما