کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حضور فعال 54 شرکت در دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال در قم

خبرگزاری تسنیم , 29 خرداد 1398 ساعت 6:00

معاون مرکز فن‌آوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد از حضور ۵۴ شرکت تولیدکننده محتوا، فروشگاه‌های عرضه محتوا و نرم‌افزار و شرکت فعال در حوزه خدمات زیرساخت در دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال در قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز محمدصادق افراسیابی در حاشیه مراسم افتتاح دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال در استان قم در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به  اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: امسال دوازدهمین دوره این نمایشگاه در استان قم با هدف حمایت از کسب‌وکارهای فرهنگی در فضای مجازی برگزار می‌شود.

معاون مرکز فن‌آوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد افزود: یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه، ایجاد فضایی برای برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان محتوا با اپراتورها، فروشگاه‌های عرضه محتوا و نرم‌افزار و شرکت‌های فعال در حوزه خدمات زیرساخت است تا شاهد رونق تولید محتوا در این سال باشیم.

وی از حضور 54 شرکت تولیدکننده محتوا، فروشگاه‌های عرضه محتوا و نرم‌افزار و شرکت فعال در حوزه خدمات زیرساخت خبر داد و افزود: در سال 97 به دلیل هم‌زمانی نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با دو نمایشگاه دیگر برگزار نشد.

معاون مرکز فن‌آوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد با بیان اینکه تعداد شرکت‌کنندگان ملاک موفقیت یک نمایشگاه‌ها نبوده و دستاورد یک نمایشگاه مهم‌تر است، ابراز کرد:  نمایشگاه‌های استانی نسبت به نمایشگاه‌هایی که در تهران برگزار می‌شده با استقبال بیشتری روبرو می‌شود.

افراسیابی با تأکید بر رویکرد متفاوت نمایشگاه امسال گفت: این نمایشگاه با رویکرد تعامل بین کسب‌وکارهای فرهنگی و کسب‌وکارهای فعال در فضای مجازی است، از سوی دیگر نمایشگاه را از تهران به یک استانی که در حوزه تولید محتوا محوریت داشته آورده‌ایم و فکر می‌کنیم نمایشگاه امسال تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 78903

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/78903/حضور-فعال-54-شرکت-دوازدهمین-نمایشگاه-ملی-رسانه-های-دیجیتال-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir