چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 78913
منبع : خبرگزاری فارس

4 كاراته‌كاي قم در اردوي استعدادهاي برتر ايران

قم نيوز : دبير هیأت‌ كاراته استان قم گفت: چهار كاراته‌كاي قم در جمع استعدادهاي برتر ايران به اردوي آماده‌سازي براي پشتوانه‌سازي تيم‌هاي ملي دعوت شدند.
4 كاراته‌كاي قم در اردوي استعدادهاي برتر ايران
4 كاراته‌كاي قم در اردوي استعدادهاي برتر ايران
به گزارش قم نیوز سعید برخوردار اظهار کرد: اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم منتخب استعدادهای برتر  ایران در حالی اعلام شد که فدراسیون کاراته میزبانی این اردو را به هیأت‌ کاراته استان گلستان سپرده و چهار تن از کاراته‌کاهای اردونشین نماینده استان قم هستند.

وی با بیان اینکه اردوی استعدادهای برتر کاراته ایران در هر دو بخش دختران و پسران تشکیل می‌شود، اضافه کرد: میزبانی اردوی دختران نیز به هیأت‌ کاراته استان لرستان واگذار شده و دختران کاراته‌کا از ششم تا هشتم تیر ماه به اردو می‌روند، ضمن اینکه اردوی پسران از 12 تا 14 تیر ماه تشکیل می‌شود.

دبیر هیأت‌ کاراته استان قم با اشاره به برپایی اردوی تیم پسران در باشگاه فرهنگی ورزش دخانیات گرگان، ابراز کرد: اردوی استعدادهای نونهالان دعوت شده در اوزان منهای 36، 40، 45، 50، 55 و به اضافه 55 کیلوگرم و در اردوی نوجوانان در اوزان منهای 52، 57، 63، 70 و به اضافه 70 کیلوگرم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دعوت سه تن از نخبه‌های کاراته قم به این اردو، عنوان کرد: در تیم رده سنی نونهالان سه نماینده به نام‌های امیرمحمد رشید، مبین خاکدامن و محمدجواد برخوردار داریم، در شرایطی که رشید در وزن منهای 36 کیلوگرم در کنار رقبایی از اصفهان،‌کرمان، گیلان و زنجان رقابت می‌کند.

برخوردار ابراز کرد: مبین خاکدامن در وزن منهای 50 کیلوگرم در کنار خود رقبایی از خوزستان، البرز، تهران، کرمان و فارس دارد، ضمن اینکه محمدجواد برخوردار در وزن به اضافه 55 کیلوگرم با حریفانی از استان‌های البرز، ایلام و گلستان در اردوی استعدادهای برتر کاراته ایران تمرین خواهد کرد.

وی در پایان یاد آور شد: نماینده قم در اردوی تیم نوجوانان استعدادهای برتر ایران نیز ابوالفضل نعمتی در وزن به اضافه 70 کیلوگرم است و در این وزن برای جلب نظر مربیان تیم رقبایی همچون سینا گنجی از البرز، طاها بشاورد از کرمان، محمدسروش محمدی از تهران و مبین پورحیدر از آذربایجان‌غربی را در کنار خود دارد.

انتهای پیام / 110
https://qomnews.ir/vdchxwnq.23n6zdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما