چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 78914
منبع : خبرگزاری فارس

مهام‌پليمر قم آماده فصل جديد فوتبال ايران

قم نيوز : سرپرست تيم فوتبال مهام‌پليمر قم از آماده‌سازي اين تيم براي حضور موفق در فصل جديد رقابت مدعيان صعود به ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور خبر داد.
مهام‌پليمر قم آماده فصل جديد فوتبال ايران
مهام‌پليمر قم آماده فصل جديد فوتبال ايران
به گزارش قم نیوز امیر بیطرفان امروز اظهار کرد: مهام‌ پلیمر یک مجموعه از بخش خصوصی است که علاقمند به فعالیت در عرصه ورزش است و از تمامی مسوولان استان قم می‌خواهیم ما را در راه خدمت به ورزش، ورزشکاران و استعدادهای فوتبال قم همراهی و یاری کنند.

وی با بیان اینکه حضور بخش خصوصی یکی از نیازهای اساسی و مهم ورزش قم است، ولی این بخش هم به حمایت و دلگرمی نیاز دارد، اضافه کرد: امسال تیم فوتبال مهام‌پلیمر نماینده قم در مسابقات لیگ دسته اول رده سنی امید فوتبال باشگاه‌های کشور خواهد بود و امیدوارم که با حمایت‌هایی که در استان صورت می‌گیرد به لیگ برتر صعود کنیم.

سرپرست تیم فوتبال مهام‌پلیمر قم اضافه کرد: اسکلت اصلی تیم ما را بازیکنان بومی تشکیل می‌دهند و برای حضور موفق تیم در فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال امیدهای ایران اردوی آماده‌سازی خارج از استان نیز برنامه‌ریزی شده، ضمن اینکه قرارداد بازیکنان از هفته آینده ثبت می‌شود.

وی با بیان اینکه تمرینات و مسابقات این تیم در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم انجام می‌شود، بیان کرد: با تیم‌های نوجوانان و جوانان افشید همکاری و تعامل داریم و یکی از اهداف ما این است که در سال‌های آینده، مهام پلیمر در لیگ رده سنی بزرگسالان کشور هم تیم‌داری کند.

بیطرفان در ادامه از حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان قم تقدیر کرد و افزود: امیدواریم در طول برگزاری مسابقات فصل 99 – 1398 لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور نیز این دو بخش از مهام‌پلیمر قم حمایت کنند، زیرا رقابت‌های لیگ امسال در سه مرحله و از اواخر شهریور ماه آغاز می‌شود و کسب موفقیت در آن کار بسیار سختی است.

انتهای پیام / 110
https://qomnews.ir/vdci53ay.t1avz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما