پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب : 7893

تقویت زیرساخت‌های ارتباطی همراه در مسجد جمکران

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام شرکت مخابرات استان قم از تقویت زیرساخت‌های لازم در مسجد مقدس جمکران برای تسهیل ارتباطات زائران خبر داد.
تقویت زیرساخت‌های ارتباطی همراه در مسجد جمکران
به گزارش قم نیوز، سید اسدالله دهناد با اشاره به آمادگی‌های کسب شده برای بهبود ارتباطات زائران جمکران در این ایام، اظهار داشت: با توجه به اینکه در نیمه شعبان شاهد حضور میلیونی زائران در جمکران هستیم، شرکت مخابرات استان قم به منظور سهولت در امر ارتباطات زائران تسهیلاتی را فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از زائران دارای تلفن همراه هستند، ابراز داشت: شرکت مخابرات استان قم در زمینه گسترش زیرساخت‌های مربوط به ارتباطات سیار اقدامات شایسته‌ای انجام داده است.

قائم مقام شرکت مخابرات استان قم گفت: در این ایام به میزان ۱۰۰ هزار شماره افزایش سوئیچ تلفن همراه داشته‌ایم.

وی ادامه داد: در ارتباط با کیفیت شبکه ارتباطات سیار نیز سه سایت بی تی اس پرظرفیت سیار در محدوده جمکران نصب و راه‌اندازی شده است.

دهناد عنوان داشت: همچنین یک سایت بی تی اس پرظرفیت در محدوده حرم مطهر حضرت معصومه(س) نصب شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تلاش کردیم در آستانه نیمه شعبان و میلاد امام زمان(عج) ظرفیت ارسال پیامک را افزایش دهیم.

قائم مقام شرکت مخابرات استان قم گفت: در سال گذشته ۶۰ هزار پیامک در محدوده مسجد مقدس جمکران ارسال شد که پیش‌بینی می‌شود امسال به ۱۰۰ هزار پیامک برسد.

وی اضافه کرد: همچنین در محدوده مسجد مقدس جمکران ۵۷ دستگاه تلفن همگانی نصب شده است تا زائران بتوانند نیازهای ارتباطی خود را برطرف کنند.

دهناد افزود: ۱۰۰ پریز شارژ تلفن همراه نیز در محدوده مسجد مقدس جمکران نصب شده است.

وی ابراز داشت: برای راهنمایی زائرین تلفن ۱۳۵ طراحی شده است تا از این طریق با اطلاعات مربوط به ستاد تسهیلات زائرین باخبر شوند.

قائم مقام شرکت مخابرات استان قم گفت: ۱۱ دفتر خدمات ارتباطی در سطح شهر خدمات خود را به صورت ۲۴ ساعته به زائران ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.3ayct1avpbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما