چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 78943
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

استاندار قم : ۸۰درصد محتوای معرفت دینی در قم تولید می شود

قم نيوز : استاندار قم با اشاره به تولید ۸۰ درصد محتوای معرفت دینی در قم، بر ظرفیت استان برای غنی سازی محتوایی فضای مجازی تاکید کرد.
استاندار قم : ۸۰درصد محتوای معرفت دینی در قم تولید می شود
استاندار قم : ۸۰درصد محتوای معرفت دینی در قم تولید می شود
به گزارش قم نیوز دکتر سرمست استاندار قم در دیدار با دکتر فیروزآبادی دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور با اشاره به کاربرد های فضای مجازی و رسانه های دیجیتال در دنیای امروز، اظهار کرد: قم آمادگی برگزاری کارگروه های استانی شورای عالی فضای مجازی را دارد.

استاندار قم شاخصه های مهم استان قم در تولید محتوا در فضای مجازی را برشمرد و اضافه کرد:‌ تولید بالغ بر ۸۰ درصد محتوای معرفت دینی و مذهبی در قم، رتبه دوم در صنعت چاپ و نشر، وجود بیش از ۳۰ مرکز آموزش عالی دانشگاهی و حوزوی و موسسات فرهنگی مختلف، بستر مناسب برای بهره مندی صحیح از قابلیت های فضای مجازی و رسانه های دیجیتال در قم را فراهم نموده است.

سرمست همچنین جایگاه مذهبی قم و حضور مراجع و علمای بزرگ در این شهر را مورد توجه قرار داد و افزود: بخش اعظمی از مراکز مرتبط با دفاتر و بیوت مراجع گرانقدر در راستای ایجاد ارتباط موثر و ارائه تولیدات دینی و فرهنگی از فضای مجازی بهره می برند.

وی همچنین آماده سازی بسترها و زیرساخت های توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در قم را قابل توجه عنوان و تصریح کرد: همه بخش های استان آمادگی و تعامل لازم برای توسعه مباحث حوزه فضای مجازی ورسانه های دیجیتال از جمله ایجاد شهرک آی تی در قم را دارند.

لازم به ذکر است: در ابتدای این دیدار فیروزآبادی دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور شرح مختصری از فعالیت های شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی فضای مجازی کشور ارائه داد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaeon0.49nay15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما