پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب : 78973
منبع : خبرگزاری تسنیم

سرلشکر صفوی: نگرانی دنیای غرب از شکل‌گیری قدرت عظیم اسلامی در قرن حاضر جدی است

قم نيوز : دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی قلب تمدن اسلامی است، گفت: دنیای غرب امروز نگرانی جدی از شکل‌گیری قدرت عظیم اسلامی در قرن حاضر دارد.
سرلشکر صفوی: دنیای غرب امروز نگرانی جدی از شکل‌گیری قدرت عظیم اسلامی در قرن حاضر دارد
سرلشکر صفوی: دنیای غرب امروز نگرانی جدی از شکل‌گیری قدرت عظیم اسلامی در قرن حاضر دارد
به گزارش قم نیوز سردار سرلشکر سیدیحیی صفوی در نشست توجیهی "نماز در راه، شهر" که در مجتمع یاوران مهدی (عج) برگزار شد، اظهار داشت: در وضعیت کنونی قدرت در نظام جهانی به‌هم‌ریخته و پیچیده است. بعد از فروپاشی شوروی، آمریکایی‌ها تلاش کردند موازنه قدرت را یک‌طرفه کنند و تنها رئیس دهکده جهانی شوند، رقابت باقدرت نظامی، اقتصادی و فناوری چین یکی از چالش‌ها و تنش‌های اصلی آمریکا در آینده است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه 11 کانال از مهم‌ترین تنگه‌های جهانی در اختیار مسلمانان است، ادامه داد: 75 درصد از ذخایر قطعی نفت خام و 57 درصد از ذخایر گاز طبیعی در اختیار کشورهای اسلامی است و 90 درصد حمل‌و نقل و تجارت جهانی از طریق دریاها انجام می‌شود.

وی بیان کرد: چالش تمدنی با اسلام و به پرچم‌داری انقلاب اسلامی از تنش‌های بزرگ دنیای غرب در وضعیت حاضر است، لبه برخورد این تمدن از شمال آفریقا آغاز شده و پهنه بزرگی از جهان را در بر می‌گیرد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به ارزش و اهمیت وحدت ملت‌های اسلامی عنوان کرد: بیش از 90 درصد از عقاید و اعمال مسلمانان جهان مشترک است و نکات اختلافی در مقایسه با اشتراکات آن ناچیز است.

سرلشکر صفوی با تاکید براینکه انقلاب اسلامی قلب تمدن اسلامی است، ابراز کرد: دنیای غرب امروز نگرانی جدی از شکل‌گیری قدرت عظیم اسلامی در قرن حاضر دارد، انقلاب اسلامی برای اداره بشریت در جهان برنامه دارد.

وی با بیان اینکه اسلام ناب‌محمدی تنها شکل از اسلامی است که برای مسلمانان جهان الهام‌بخش است، گفت: اندیشمندان جهان معتقدند قدرت اقتصادی و فرهنگی به‌صورت آرام و ملموس از غرب عالم به سمت شرق در حال حرکت بوده که علاوه برچین، روسیه و ژاپن، ایران را نیز دربر می‌گیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdsn05.yt0j56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما