پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب : 78975
منبع : خبرگزاری تسنیم

کمبود مواد اولیه کارگاه‌های صنعت چوب را به تعطیلی کشانده است

قم نيوز : رئیس اتحادیه درودگران قم گفت: مشکلات صنعت چوب به مسئولان مربوطه و صدا و سیما و رسانه‌ها اعلام‌ شده و اگر اقدامات لازم برای تأمین مواد اولیه صنعت چوب انجام نشود بسیاری از کارگاه‌های این صنعت تعطیل می‌شود.
کمبود مواد اولیه کارگاه‌های صنعت چوب را به تعطیلی کشانده است
کمبود مواد اولیه کارگاه‌های صنعت چوب را به تعطیلی کشانده است
به گزارش قم نیوز حسین معماریان در نشست خبری که ظهر امروز در ساختمان اصناف استان قم برگزار شد با اشاره به برگزاری نمایشگاه مبلمان استان قم اظهار داشت: در چند سال گذشته شرکت توسعه نمایشگاه‌ها نمایشگاه مبلمان استان قم را برگزار می‌کرد که بخش زیادی از شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه غیربومی بودند.

رئیس اتحادیه درودگران قم با اشاره به حدود یک ماه است که مجوز برگزاری نمایشگاه مبلمان استان به اتحادیه درودگران واگذارشده است افزود: اتحادیه درودگران در سال 61 تشکیل شد و هدف از تأسیس آن حمایت از فعالان و مصرف‌کنندگان عرصه تولید توزیع و خدمات صنعت چوب است.

وی ابراز کرد: 3 هزار و 500 واحد در عرصه تولید توزیع و خدمات صنعت چوب و حدود 20 هزار نفر در این صنعت فعالیت می‌کنند و در صورت همکاری مسئولان مربوطه این آمار به 50 هزار نفر می‌رسد.

معماریان تصریح کرد: طرح تنفس جنگل در کشور سبب شده تا برای تأمین چوب موردنیاز از چوب‌های وارداتی استفاده شود و قیمت بالای آن سبب کاهش رونق تولیدات چوبی شده است.

رئیس اتحادیه درودگران قم تشریح کرد: مشکلات صنعت چوب به مسئولان مربوطه و صداوسیما و رسانه‌ها اعلام‌شده و اگر اقدامات لازم برای تأمین مواد اولیه صنعت چوب انجام نشود بسیاری از کارگاه‌های این صنعت تعطیل خواهند شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcft1de.w6dceagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما