جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : 78988
منبع : خبرگزاری فارس

ایجاد اشتغال برای 1415 مددجوی کمیته امداد در قم

قم نيوز : مدیرکل کمیته امداد استان قم گفت: در سال گذشته با پرداخت 28 میلیارد تومان تسهیلات برای هزار و 415 نفر از مددجویان این نهاد در استان اشتغال ایجاد کردیم.
ایجاد اشتغال برای 1415 مددجوی کمیته امداد در قم
ایجاد اشتغال برای 1415 مددجوی کمیته امداد در قم
به گزارش قم نیوز اکبر میرشکار با اشاره به درخواست‌های نیازمندان از کمیته امداد استان قم اظهار کرد: از ابتدای سال جاری 12 هزار و 45 درخواست نیازمندان از این نهاد ثبت شد که سه هزار و 730 درخواست مربوط به افراد غیرمددجو بود و افراد نیازمند درخواست وام و کمک‌های موردی از کمیته امداد داشتند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون 878 وام کارگشایی را به مددجویان کمیته امداد استان قم به میزان چهار میلیارد تومان پرداخت کردیم، همچنین 201 نفر از مددجویان این کمیته در این مدت از ودیعه مسکن به میزان 5 تا 15 میلیون تومان استفاده کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان قم افزود: کمک این نهاد در سال جاری تاکنون به مددجویان بابت اجاره مسکن، 730 میلیون تومان بود و کمک هزینه اجاره مسکن برای مددجوی واجد شرایط در ماه بین 100 تا 300 هزار تومان است.

میرشکار با اشاره به هزینه درمان مددجویان کمیته امداد استان قم اظهار کرد: هزینه درمان این مددجویان در سال جاری تاکنون یک میلیارد و 580 میلیون تومان بوده است، همچنین کمیته امداد به هزار و 200 کودک زیر 6 سال در استان که دچار سوء تغذیه هستند، ماهیانه 100 هزار تومان پرداخت می‌کند.

وی ادامه داد: کمیته امداد استان قم در سال جاری 116 کمک هزینه جهیزیه به مددجویان خود اهدا کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قم خاطرنشان کرد: در سال گذشته با پرداخت 28 میلیارد تومان تسهیلات برای هزار و 415 نفر از مددجویان این نهاد در استان اشتغال ایجاد کردیم، جشنی برای هزار و 200 نفر از مددجویان کمیته امداد استان قم که با اشتغال به کار صاحب درآمد شدند، در آستانه عید غدیر برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjohea.uqeoozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما